sneeuw downhill freeride slopestyle
Moderator:Beheerders
-
heey allemaal,
ik ga binnekort op wintersport naar solden en vroeg me af of je op de piste nadat de liften dicht zijn kan biken klinkt natuurlijk vaag maar ik wil toch wel gaan doen iemand nog suggesties of tips?
grtz wouter
ik ga binnekort op wintersport naar solden en vroeg me af of je op de piste nadat de liften dicht zijn kan biken klinkt natuurlijk vaag maar ik wil toch wel gaan doen iemand nog suggesties of tips?
grtz wouter
-
-
-
-
-
-
okee top bedankt maar nog even over de banden ik heb zeg maar hele brede banden van schwalbe met een best grof profiel zal later effe checken wat type het is maar is dit oom een optie?Flip van Veen schreef:de sneeuwflappen voor als je valt maar een goede stevige bike broek kan ook en als de sneeuw los is wordt t ook omhoog gegooid door de banden kan ook overal terecht komen
-
-
okee najaa het gaat niet echt om het maken van bochten gewoon beetje springen en aanklooien en tuurlijk ik ga ook nog (proberen) van helemaal boven als de laatste lift omhoog gaat naar beneden te gaan
maar dat zie ik dan wel en natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk dat heb ik vorige jaren al gezien
http://www.facebook.com/woutermaster dit is trouwens een foto van me fiets
niets speciaal gewoon een lekker afrag bike waar ik van alles mee kan heb je er iets aan toe te voegen waarvan je denk dat kun je misschien vernaderen hoor ik het graag

niets speciaal gewoon een lekker afrag bike waar ik van alles mee kan heb je er iets aan toe te voegen waarvan je denk dat kun je misschien vernaderen hoor ik het graag

- degoe
- Contacteer:
op het moment kun je dat sneeuwbiken vergeten,teveel verse sneeuw,en daardoor te zacht. Je krijgt geen snelheid. Ohja en de skipistes zijn tussen 17u en 8u gesloten voor alle personen!!! Dan zijn ze met de pistebully's onderweg,en dit kan voor jou erg gevaarlijk worden. Zijn dit seizoen al drie mensen gestorven door deze machines en hun staalkabel waar ze aan hangen.
Dus veel plezier.
Dus veel plezier.
-
divemasterNL schreef:okee najaa het gaat niet echt om het maken van bochten gewoon beetje springen en aanklooien en tuurlijk ik ga ook nog (proberen) van helemaal boven als de laatste lift omhoog gaat naar beneden te gaanmaar dat zie ik dan wel en natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk dat heb ik vorige jaren al gezien
![]()
Hou er rekening mee dat je met je fiets niet welkom bent op de piste.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten