sneeuw downhill freeride slopestyle

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
divemasterNL
sneeuw downhill freeride slopestyle

Bericht door divemasterNL » zo jan 01, 2012 9:37 pm

heey allemaal,

ik ga binnekort op wintersport naar solden en vroeg me af of je op de piste nadat de liften dicht zijn kan biken klinkt natuurlijk vaag maar ik wil toch wel gaan doen iemand nog suggesties of tips?

grtz wouter

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » zo jan 01, 2012 9:44 pm

Snowbike meenemen 8) en of spike-banden monteren!
What goes up must come down(hill)

divemasterNL

Bericht door divemasterNL » zo jan 01, 2012 9:48 pm

Flip van Veen schreef:Snowbike meenemen 8) en of spike-banden monteren!
hhaha snowbike heb ik niet en heb je een merk spikebanden?

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » zo jan 01, 2012 9:53 pm

Continental heeft er een paar in het progamma en Roseversand heeft ze op vooraad, en hou je skibroek aan ;)

divemasterNL

Bericht door divemasterNL » wo jan 04, 2012 7:26 pm

okee en wat is het extra nut van die skibroek? ik heb wel gewoon lange bikebroek maar ook skibroek maar die heb hele wijde pijpen ivm snowboardschoenen eronder

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » wo jan 04, 2012 7:39 pm

de sneeuwflappen voor als je valt maar een goede stevige bike broek kan ook en als de sneeuw los is wordt t ook omhoog gegooid door de banden kan ook overal terecht komen ;)

divemasterNL

Bericht door divemasterNL » wo jan 04, 2012 7:50 pm

Flip van Veen schreef:de sneeuwflappen voor als je valt maar een goede stevige bike broek kan ook en als de sneeuw los is wordt t ook omhoog gegooid door de banden kan ook overal terecht komen ;)
okee top bedankt maar nog even over de banden ik heb zeg maar hele brede banden van schwalbe met een best grof profiel zal later effe checken wat type het is maar is dit oom een optie?

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » wo jan 04, 2012 7:58 pm

hangt ervan af hoe de sneeuw is als het heel hard is heb je denk ik toch iets van spikes nodig maar moet je denk ik terplaatse bekijken!

divemasterNL

Bericht door divemasterNL » wo jan 04, 2012 8:10 pm

okee najaa het gaat niet echt om het maken van bochten gewoon beetje springen en aanklooien en tuurlijk ik ga ook nog (proberen) van helemaal boven als de laatste lift omhoog gaat naar beneden te gaan :D maar dat zie ik dan wel en natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk dat heb ik vorige jaren al gezien :oops:
http://www.facebook.com/woutermaster dit is trouwens een foto van me fiets
niets speciaal gewoon een lekker afrag bike waar ik van alles mee kan heb je er iets aan toe te voegen waarvan je denk dat kun je misschien vernaderen hoor ik het graag

:arms:

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » vr jan 06, 2012 11:14 am

op het moment kun je dat sneeuwbiken vergeten,teveel verse sneeuw,en daardoor te zacht. Je krijgt geen snelheid. Ohja en de skipistes zijn tussen 17u en 8u gesloten voor alle personen!!! Dan zijn ze met de pistebully's onderweg,en dit kan voor jou erg gevaarlijk worden. Zijn dit seizoen al drie mensen gestorven door deze machines en hun staalkabel waar ze aan hangen.

Dus veel plezier.

royal DIGGER

Bericht door royal DIGGER » vr jan 06, 2012 12:00 pm

divemasterNL schreef:okee najaa het gaat niet echt om het maken van bochten gewoon beetje springen en aanklooien en tuurlijk ik ga ook nog (proberen) van helemaal boven als de laatste lift omhoog gaat naar beneden te gaan :D maar dat zie ik dan wel en natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk dat heb ik vorige jaren al gezien :oops:
http://www.facebook.com/woutermaster dit is trouwens een foto van me fiets
niets speciaal gewoon een lekker afrag bike waar ik van alles mee kan heb je er iets aan toe te voegen waarvan je denk dat kun je misschien vernaderen hoor ik het graag

:arms:

Hou er rekening mee dat je met je fiets niet welkom bent op de piste.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten

Plaats reactie