staat te koop op marktplaats voor 3500 euro ???Specialized "Demo 9 DH" 2011 Downhillbike
maar dit is toch het 2007 model ??
http://link.marktplaats.nl/506358453
edit:
verkoper heeft een nieuwe ad gemaakt
http://link.marktplaats.nl/508038139
Moderator:Beheerders
staat te koop op marktplaats voor 3500 euro ???Specialized "Demo 9 DH" 2011 Downhillbike
volgens de verkoper komt dat hierdoorSmittie schreef:dit keer klopt de info dat vermeld wordt maar als nog belachelijke vraagprijs voor een fiets uit 2006
Ja, zo gezien je hebt recht, maar ik heb deze frame als een kado gekregen, van de baas van de Semmeringer Bike Park in Oostenrijk, daarom heeft deze ding voor me zo een waarde, maar ik ga verder naar beneden met de prijs. ik heb boden van 1300 gehad, maar die mensen hebben toch geen zin, denk ik.
Met vriendelijke groeten en DHsaluut, Max Simon
zozo hij heeft boden gehad :PRemmes schreef:volgens de verkoper komt dat hierdoorSmittie schreef:dit keer klopt de info dat vermeld wordt maar als nog belachelijke vraagprijs voor een fiets uit 2006
Ja, zo gezien je hebt recht, maar ik heb deze frame als een kado gekregen, van de baas van de Semmeringer Bike Park in Oostenrijk, daarom heeft deze ding voor me zo een waarde, maar ik ga verder naar beneden met de prijs. ik heb boden van 1300 gehad, maar die mensen hebben toch geen zin, denk ik.
Met vriendelijke groeten en DHsaluut, Max Simon
nou kan ik dus geen duits, en Google Translate maakt er ook wat vaags vanseid net ganz dicht im schaedel alle , oda ?
net zijn zeer strak in de edele-huid, oda
verder geen reactie meer daaropEerst stond de bike te koop voor 3500 euro
2 maanden later voor 1900, daarna zakte de prijs in rap tempo naar 1700 en naar 1.000 euro terwijl je zei dat je een bod had van 1300 euro En nu wil je hem zelfs kwijt voor 735 euro, waarna ik een mail in het duits terug krijg.
Al met al een beetje vaag eerlijk gezegd
Met vriendelijke groeten
Remko Janssens
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: makssimon@aol.nl [mailto:makssimon@aol.nl]
Verzonden: maandag 5 maart 2012 0:46
Aan: remko.janssens@gmail.com
Onderwerp: RE: Antwoord op uw reactie op advertentie: Specialized Demo 9
ff een treffen ?
-----Original Message-----
From: Remko Janssens <remko.janssens@gmail.com>
To: makssimon <makssimon@aol.nl>
Sent: Sun, 4 Mar 2012 23:16
Subject: RE: Antwoord op uw reactie op advertentie: Specialized Demo 9
Say what ?
Met vriendelijke groeten
Remko Janssens
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: makssimon@aol.nl [mailto:makssimon@aol.nl]
Verzonden: zondag 4 maart 2012 21:29
Aan: remko.janssens@gmail.com
Onderwerp: RE: Antwoord op uw reactie op advertentie: Specialized Demo 9
seid net ganz dicht im schaedel alle , oda ?