yeep,
ik zou willen een frame herspuiten, ik ben nogal een fan van fluo/neon kleuren zoals die van bv. commencal.
heeft iemand hier ervaring met een bepaald merk van spuitbussen/verf waar je zeer tevreden van was/bent.ik zou niet zomaar naar de brico willen gaan om daar een fluo spuitbus te kopen en dan hier zien dat de kleur me niet bevalt of te lopend is of ...
mvg,
gregn
frame herspuiten
Moderator:Beheerders
Re: frame herspuiten
Om fluo tinten te spuiten moet uw frame eerst en vooral een egaal witte onderlaag hebben. Van spuitbussen is MOTIP inderdaad één van de beste merken. Maar ik zou dit niet aanraden om een frame met te spuiten.gregn schreef:yeep,
ik zou willen een frame herspuiten, ik ben nogal een fan van fluo/neon kleuren zoals die van bv. commencal.
heeft iemand hier ervaring met een bepaald merk van spuitbussen/verf waar je zeer tevreden van was/bent.ik zou niet zomaar naar de brico willen gaan om daar een fluo spuitbus te kopen en dan hier zien dat de kleur me niet bevalt of te lopend is of ...
mvg,
gregn
Fluo kleuren zijn ook niet de gemakkelijkste om te spuiten. Deze kleuren zijn half transparant. Sowieso voortdurend heel dunne lagen spuiten. En zo opbouwen.
+ speed never kills, suddenly becoming stationary is what gets you +