Ik zoek een voorrem en nu zag ik dat CRC die oude XT schijfremmen voor een mooie prijs aanbiedt.
Hoe goed zijn die dingen qua remprestaties vergeleken bij het 2011 model? Die nieuwe vind ik sowieso erg lekker aanvoelen maar die is gelijk 60e duurder.
Oude of nieuwe XT remmen?
Moderator:Beheerders
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
Het is voor 4x en lichte downhill (ik rij op een hardtail), met een 180mm schijf.fredo schreef:Ik heb de vorige versie van de slx op mn dirtbike en die voelt goed en bijten eigenlijk vrij hard. Ik weet niet dat ze voldoende zijn voor pure fr/dh, maar op een hardtail of xc/am fully voldoen die zeker.
-
Mocht je de oude 4 pots XT remklauwen bedoelen, deze happen beduidend harder dan de huidige SLX en XT klauwen. Ik fiets sinds dag 1 met de oude remklauwen en sinds 2 jaar geleden in combinatie met de laatste XT rem levers en ben er nog altijd verliefd op 
Ik rij zelf 2x 160mm, kan me voorstellen dat ze met een 180mm schijf nog happiger zijn. Het is maar wat je lekker vindt

Ik rij zelf 2x 160mm, kan me voorstellen dat ze met een 180mm schijf nog happiger zijn. Het is maar wat je lekker vindt