nee rockshox is fijn..
ik zal even alle malaise niet opnoemen met de boxxer voorvorken zonder olie , stofringen en cartridges geleverd werden.. want dat is niet goed te praten..
maar standaard lekkende pikes.. (boven en onder) en boxxers ook.. nog nooi zoveel gebroken onderpoten gezien als van een boxxer.. op zon beetje elke plek mogelijk.. en dan nog niet eens van abuse,..
ik geef eerlijk toe dat de fox dempers zeker te wensen over laten,. ze vallen letterlijk in je handen uit elkaar als je ze nieuw koopt !
ik had ook niet voor niets een manitou demper in mn demo
maar ben uiterst tevreden over mijn 40 eigenlijk.. ik heb m jaren gebruikt zonder echt veel aan de olie te doen en mn binnepoten is niks mis mee..
lekt niet

en heb tot nu toe nog nooit bladder problemen gehad..
maar deze discussie woeit al jaren .. met ieder zijn voors en tegens.. meetellend eigen ervaring..
dus eigenlijk is dit niet wie nou gelijk heeft.. maar waar je t meeste in vertrouwd..
maar even dit voorbeeld aan te halen van 2 dezelfde boxxer voor vorken en dan verschil in passing..
hebben ze dan 2 verschillende mallen ??
ik heb trouwens geen problemen met de fox service hoor altijd antwoord gehad.. de onder verdelers of service centra is weer wat anders..
maar gelukkig krijg ik het nog altijd voor elkaar mn shit uit de UK te krijgen