Specialized demo 8 I Modell 2011 voor 580 euro ??
Moderator:Beheerders
ik vind het een beetje vaag
voor 580 euro, en de aanbieder is ook pas 1 dag actief
http://link.marktplaats.nl/499271736
voor 580 euro, en de aanbieder is ook pas 1 dag actief
http://link.marktplaats.nl/499271736
-
Als ik dit zo zie denk ik dat het een Duitser is die em heeft gejat in zijn eigen lang, en em nu in het buitenland probeert te verkopen...
Hoe weet je in welke wijk hij woont?DESL schreef:Heb hem zojuist ook gemaild of ik morgen kan komen kijken aangezien ik bij hem in de wijk woon. (daar woon ik uiteraard niet maar laat hem ook maar verbaasd zijn net zoals wij van de prijs)
-
-
heb ondertussen wel antwoord op me mail 
aan alle spelfouten te lezen denk ik haast weer aan een stel marktplaats oplichters uit Nigeria, die tegenwoordig al hun engelse spam rechtstreeks fout vertalen naar het Nederlands

aan alle spelfouten te lezen denk ik haast weer aan een stel marktplaats oplichters uit Nigeria, die tegenwoordig al hun engelse spam rechtstreeks fout vertalen naar het Nederlands

hallo,
Het product is nieuw en het pakket heeft alle accessoires. Product garantie is 2 jaar.
De prijs is 580 euro verzendkosten en alle belastingen zijn inbegrepen in de prijs.
Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van dit product, kunnen wij dit voor een transportbedrijf TRANSPORTE EXPRESS want het is 100% veilig voor beide.
Transportbedrijf TRANSPORTE EXPRESS zal binnenkort contact met u opnemen met meer informatie.
Transportbedrijf TRANSPORTE EXPRESS een factuur en u zult meer details over de transactie en de betaling.
Ik moet de volgende informatie:
Naam: ...
Naam: ...
Adres: ...
Plaats: ...
Postcode: ...
Land: ...
Telefoonnummer: ...
Ik zal contact opnemen met de vervoerder TRANSPORTE EXPRESS zo spoedig mogelijk nadat u uw informatie te ontvangen.
Binnenkort ontvangt een factuur van de vervoerder TRANSPORTE EXPRESS.
U moet zorgvuldig door te lezen het wetsvoorstel en daar heb je alle betalingsopdrachten en scheepvaart.
Dank je wel!
-