Ik zal een reeks vragen beneden zetten, met telkens een aantal opties als antwoord. Reageer gewoon aub even van elke vraag de optie waarvan JIJ denkt dat hij het beste gaat zijn. Voor ik de vragen ga stellen weten jullie best wat meer overmijn rijstijl, voornamelijk Freeride, maar soms ook gewoon eens graag wat drops in de stad (als ik geen tijd heb om ergens naar toe te gaan). Ook zou ik in de loop v/h jaar wat (lichte) downhill willen gaan proberen. Ik zou mijn fiets dus graag licht en wendbaar hebben,maar toch zeker goed inzetbaar in al deze gebieden. Ik ga bij opties bv. gewoon Totem zetten, jullie kunnen er bv nog coil achterzetten ofzo... Vanachter kan ik met mijn shockmount 170mm travel en 150mm travel (correct me if i'm wrong

Qua uiterlijk wou ik met metallic blauwe accenten gaan werken,de suggesties staan wat lager ;D
Functioneel
VRAAG1: Welke vork?
- RockShoxTotem
- RockShocxLyrik
- RockShoxDomain (zit er nu in)
VRAAG2: Welke demper?
- Fox DHX air
- Fox Float
- RocShoxMonarch Plus
Uiterlijk
VRAAG1: Wat lijtk jullie het mooist?
- Metallic Blauw: Pedalen,stem,spaaknippels,midden van de remschijven en de locks op de grips
- Andere suggesties? 5 wel metallic blauw liefst.)
Uiteraard mogen jullie ook andere dingen zeggen als alleen antwoorden op de vragen ;D Anders zou het precies een proefwerk zijn

Nua antwoorden maar!