uitleg? ben niet echt een cyclocrosskenner.sampers schreef:
voor de cyclocrossers
Hope Crank
Moderator:Beheerders
het is voor de cyclocross omdat daar vanaf nu ook met schijfremmen mag gereden worden in de competitie; dus de fabrikanten zullen nu wel fietsen gaan bouwen die erop voorzien zijn.
echter blijven ze met een 'koers'stuur rijden waarop nog steeds hendels die combinatie van schakelen/remmen met een kabel gebruiken. en dan moet je ergens omschakelen van kabel naar hydraulisch systeem.
de pedalen en cranks vind ik wel super, en hoop dat ze competitief geprijsd zullen zijn
(wat raar zou zijn indien niet)
echter blijven ze met een 'koers'stuur rijden waarop nog steeds hendels die combinatie van schakelen/remmen met een kabel gebruiken. en dan moet je ergens omschakelen van kabel naar hydraulisch systeem.
de pedalen en cranks vind ik wel super, en hoop dat ze competitief geprijsd zullen zijn

dead straight to live wrong
t'is natuurlijk maar een vermoeden, maar ze zullen daar bij hope wel aan gedacht hebben? 
hier nog een aantal erg leuke foto's.
http://www.flickr.com//photos/hopetech/ ... 8267/show/

hier nog een aantal erg leuke foto's.
http://www.flickr.com//photos/hopetech/ ... 8267/show/
dead straight to live wrong
vanop pinkbike


kleinste tandwiel heeft 9 tanden!
maar ook een volledig ontwerp bestaat, met zowel titanium als aluminium tandwielen om de kosten te drukken en in groepjes te veranderen (slijtage,..)


Chaindevice zijn ze nog niet van plan om uit te brengen, cranks hebben ze nog geen idee en de pedalen kan nog vrij snel gaan. over de cassete/freehub werd geen vermoeden verteld. Wel dat er een pro2 evo as voor nodig is, en de nog niet evo naven omgebouwd kunnen worden.


kleinste tandwiel heeft 9 tanden!
maar ook een volledig ontwerp bestaat, met zowel titanium als aluminium tandwielen om de kosten te drukken en in groepjes te veranderen (slijtage,..)


Chaindevice zijn ze nog niet van plan om uit te brengen, cranks hebben ze nog geen idee en de pedalen kan nog vrij snel gaan. over de cassete/freehub werd geen vermoeden verteld. Wel dat er een pro2 evo as voor nodig is, en de nog niet evo naven omgebouwd kunnen worden.
dead straight to live wrong
Hier vond ik nog een leuk artikel over de hope crank/casette/chain guide
http://singletrackworld.com/2012/02/cor ... echnology/




http://singletrackworld.com/2012/02/cor ... echnology/




dead straight to live wrong

Core Bikeshow update!!!
pressfit lagers

Lock on grips


Heavy duty tech bar


en hope hoops 3 Carbon rims!

details:
http://www.hopetech.com/page.aspx?itemID=SPG474
Ze hebben daar duidelijk vette V10c's staan bij hope, en dat na deze week ook al hun versopgebouwde demo 8 carbon fietsen te tonen op facebook.
2013 wordt een topjaar gok ik!

dead straight to live wrong