mtb mierlo?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Atzerath
mtb mierlo?

Bericht door Atzerath » di aug 16, 2011 7:01 pm

hey mannen,
volgend weekend familie weekend in Mierlo...Weet iemand of 't de moeite is om de XC fiets mee te zeulen daarheen? :?

Sinter

Mierlo

Bericht door Sinter » di aug 16, 2011 10:12 pm

Ja zeker de moeite waard, als je maar niet de snelweg over gaat. Dan kom je op heide waar de paden niet erg bijzonder zijn.
Meer in de richting van Nuenen gaan (kanaal over) en een rondje over de Razob maken. Dit is ook bekend als "" Landgoed de Gulbergen". Dit is een oude afvalberg die 80m boven NAP is. Dit is overigens een deel van de route van Nuenen.

Veel plezier.

Sinter

walter

Bericht door walter » do aug 18, 2011 12:09 pm

Ja, fiets meenemen.
3 vaste routes daar, die je aan elkaar kan plakken.
Mierlo is groen, Nuenen is rood en Stiphout is blauw.
Niet te vergelijken met Z-Limburg, maar voor Ned. begrippen niet verkeerd.
Vanaf Mierlo (groen) de A67 over is misschien wel vlak (heide) maar zo kan je in 't oosten naar de routes van Lierop en Someren. In zuidelijke richting kom je op de route van Waalre.
Op redelijk korte afstand (auto) heb je in de omg. nog Eersel, L'gestel en Bladel (samen goed voor 120 km). Verder kan je fietsend naar Deurne, Gemert, Liessel, Asten enz.
Allemaal mooie Brabantse bos rondjes.

Atzerath

Bericht door Atzerath » do aug 18, 2011 6:52 pm

hebben jullie toevallig een site met die routes en de bijhorende gps files?
En wtf is NAP?

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » do aug 18, 2011 8:27 pm

NAP is nieuw amsterdams peil alles wat hoger ligt dan Amsterdam is boven NAP hoogtepeil dus!
What goes up must come down(hill)

Atzerath

Bericht door Atzerath » do aug 18, 2011 11:24 pm

gekke hollanders :lol:
en het zeepeil dan? En wat met het oude amsterdams peil? En WAT IN HEMELSNAAM MET DE WALLETJES???die zijn toch okay hoop ik want ik moet ergens in het najaar naar amsterdam op weekend... :o

louter informatief: het is het Normaal Amsterdams Peil :)

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » vr aug 19, 2011 3:55 pm

Atzerath schreef:gekke hollanders :lol:
en het zeepeil dan? En wat met het oude amsterdams peil? En WAT IN HEMELSNAAM MET DE WALLETJES???die zijn toch okay hoop ik want ik moet ergens in het najaar naar amsterdam op weekend... :o

louter informatief: het is het Normaal Amsterdams Peil :)
Nieuw/normaal who gives a F#ck :lol: omdat Nederland en delen van Belgie onder zeeniveau liggen is dit peil in het leven geroepen voor Nederland anders kom je soms nog op 0 uit 8) we leven in de Lage Landen vandaar! En daar komt bij dat als je te vaak in de rose buurt komt je vanzelf aan lager wal raakt :D
What goes up must come down(hill)

Atzerath

Bericht door Atzerath » ma aug 22, 2011 5:23 pm

'kay...heb de mierlo route gedaan, was niet zo bijster lang maar wel leuk...meer singletrack dan ik hier al gedaan heb op alle routes samen lijkt het wel...

Plaats reactie