vork die tikt
Moderator:Beheerders
hallo
ik heb een dj3 die nu ongv 2 jaar oud is (2009)
hij tikte al een tijd maar dat was alleen als hij uit veerde maar nu is het ook als ik hem inveer.
wordt hij tijd voor een nieuwe vork?
thx
ik heb een dj3 die nu ongv 2 jaar oud is (2009)
hij tikte al een tijd maar dat was alleen als hij uit veerde maar nu is het ook als ik hem inveer.
wordt hij tijd voor een nieuwe vork?
thx
Build it. Ride it.
als je ie uitveert en de rebound staat de strak tikt die ook
maar als ie ook tikt als ie inveert,......... is volgens mij niet echt gezond
ik heb zelf een dj2 2009 die deed het op het begin ook niet,... want hij veerde maar 1 cm in
maar ze hadden hem weer opgestuurd en nu doet ie het weer
een vriend van mij heeft ook problemen met zijn marozzchi want die lekt
ze zeggen wel dat marzocchi veel problemen heeft,,,....... maar het zijn wel top vorken

ik heb zelf een dj2 2009 die deed het op het begin ook niet,... want hij veerde maar 1 cm in

een vriend van mij heeft ook problemen met zijn marozzchi want die lekt

ze zeggen wel dat marzocchi veel problemen heeft,,,....... maar het zijn wel top vorken

Ride Your Way
Had eerst ook een DJ3 uit 2005, maakte altijd wel geluid maar nooit problemen met het veersysteem gehad.(Helaas wel met de kroon, die brak vorig jaar) Maar als je hem laat na kijken voor 20 euro weet je zeker dat er niets mis is...
Volgens mij maken DJ altijd wel geluid, heb volgens mij nog niemand gezien wiens DJ gwn stil was.
Volgens mij maken DJ altijd wel geluid, heb volgens mij nog niemand gezien wiens DJ gwn stil was.
ride every day.
Mijn 2003 is geruisloos, misschien is het pas bij latere modellen opgetreden. Laatste keer dat ik hem heb opengegooid, zat er wel een negatieve veer in. Olie is 7.5wt gevuld volgens de marzocchi manual.Arjo@dTb schreef:Had eerst ook een DJ3 uit 2005, maakte altijd wel geluid maar nooit problemen met het veersysteem gehad.(Helaas wel met de kroon, die brak vorig jaar) Maar als je hem laat na kijken voor 20 euro weet je zeker dat er niets mis is...