Ik heb op mijn bike remmen van Saint.
Ik hou er van als mijn achterrem vrij agressief staat afgesteld met korte slag.
Nou kun je de remhandel bijstellen op de handel, maar als hij lekker aggressief staat, staat de handel me te ver van handvat.
Het is heel raar want als de handel dichter bij handvat staat word ie sponziger, en hoe verder hij er vanaf staat hoe aggresiever!!
Ze hebben hem al paar keer ontlucht, maar dat helpt niet.
Ze hebben me nu hardere remblokken erin gezet, maar het probleem blijft.
Heeft iemand een idee?
Grtz Harm
Saint remmen
Moderator:Beheerders
-
No risk, no fun.
Kona Stab supreme,
Specialized enduro expert custom
Kona Stab supreme,
Specialized enduro expert custom
- cHoc
Nog een keer ontluchten, maar doe het dan zelf en op je gemak, neem er je tijd voor om het goed te doen, het is geen rocket science.
Het kan zijn dat de winkel waar ze het gedaan hebben er zelf de tijd niet voor (kan) nemen om het goed te doen.
Neem er goed de tijd voor en doe het goed rustig aan om de lucht eruit te laten gaan, begin anders ook gewoon met een helemaal leeg systeem, enkel ontluchten wil niet altijd helpen, vooral als je er niet goed de tijd voor neemt.
Als je helemaal van nul begint met een leeg systeem is de kans groter dat je met een goed gevuld systeem eindigd.
Bedenk daarbij wel dat een achterrem met de standaard remleiding altijd wat sponsiger is dan de voorrem, dat komt gewoon door het lengte verschil tussen de remleiding voor en achter, een optie ter aanpassing is dan om Goodridge braided remleidingen te monteren, die kunnen minder uitzetten tijdens het remmen.
Het kan zijn dat de winkel waar ze het gedaan hebben er zelf de tijd niet voor (kan) nemen om het goed te doen.
Neem er goed de tijd voor en doe het goed rustig aan om de lucht eruit te laten gaan, begin anders ook gewoon met een helemaal leeg systeem, enkel ontluchten wil niet altijd helpen, vooral als je er niet goed de tijd voor neemt.
Als je helemaal van nul begint met een leeg systeem is de kans groter dat je met een goed gevuld systeem eindigd.
Bedenk daarbij wel dat een achterrem met de standaard remleiding altijd wat sponsiger is dan de voorrem, dat komt gewoon door het lengte verschil tussen de remleiding voor en achter, een optie ter aanpassing is dan om Goodridge braided remleidingen te monteren, die kunnen minder uitzetten tijdens het remmen.
shoot me again, I ain't dead yet
-