torque of tues???
Moderator:Beheerders
Welke is beter om te gebruiken voor bikeparken en om te freeriden?
de torque 6.0 rockzone of de yt tues fr???
Ik zit nog te twijfelen tussen deze 2....
de torque 6.0 rockzone of de yt tues fr???
Ik zit nog te twijfelen tussen deze 2....
-
Ik moet zeggen dat ik zelf ook aan het twijfelen ben over een torque en een YT.
Toch heb ik besloten om de torque 6.0 rockzone te pakken.
Dit komt omdat ik van meerdere mensen zeer slechte dingen heb horen zeggen over YT en dan vooral met name de garantie (niet kwa fiets maar puur voor garantie).
En daarbij heb ik zeer veel geluk dat ik bij het enige canyon testcenter om de hoek woon XD
Toch heb ik besloten om de torque 6.0 rockzone te pakken.
Dit komt omdat ik van meerdere mensen zeer slechte dingen heb horen zeggen over YT en dan vooral met name de garantie (niet kwa fiets maar puur voor garantie).
En daarbij heb ik zeer veel geluk dat ik bij het enige canyon testcenter om de hoek woon XD
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
-
Heb juist weer andere dingen gehoord over garantie wel rare verhalen over leveringen maar goed! Ik heb zelf een Canyon besteld 2 jaar terug en op tijd voor mn vakantie ivm levertijd, en toen kon die torque niet geleverd worden op tijd ik zou hem dan in de week krijgen dat ik weg was en ophalen in Koblenz wouden ze niet aan! Dus met internet verkoop is het altijd afwachten maar ben qua fiets ook erg gecharmeerd van Canyon qua prijs kwaliteit verhouding en design maar dat geld ook voor YT, heb nu een Teus DH frame opgebouwd en vind dit ook een erg fijn fietsje!
What goes up must come down(hill)
Zeer goede ervaringen met Canyon, over een jaar bestel ik toch ook weer een torque.
Prijs kwaliteit, gewoon dikke afmontage voor je geld
online contact
rij eigenschappen van de fiets, ik had een torque model fr9.0, enige wat suckte was de luchtdemper, volgende wordt gewoon weer staal. Lucht is leuk maar niet voor in bikeparks, wel als je een tour gerichte rijder bent.
http://www.mtb-news.de/forum/forumdisplay.php?f=124
hier kan je een hoop lezen over canyon, vooral de torque secties
Prijs kwaliteit, gewoon dikke afmontage voor je geld
online contact
rij eigenschappen van de fiets, ik had een torque model fr9.0, enige wat suckte was de luchtdemper, volgende wordt gewoon weer staal. Lucht is leuk maar niet voor in bikeparks, wel als je een tour gerichte rijder bent.
http://www.mtb-news.de/forum/forumdisplay.php?f=124
hier kan je een hoop lezen over canyon, vooral de torque secties
-
-
- PickleWars