De lachende derde (dope naam btw

): majesty heeft inderdaad kleine verschillen in frame, maar waarom is dit? Is dit omdat ze meer park/street gericht zijn dan de suburban?
Die Last frames vind ik niet mooi btw, en toch ook echt te zwaar, bijna drie kilo. Dan ben ik maar n.e.r.d.
Bikerboi: Het word een dirt frame, daar ik het frame echt zal aanschaffen puur voor dirt en street werk. Dit had ik al gezien

Het was me ook opgevallen dat al hun team riders op de mejesty nu rijden, alhoewel martin soderstrom eerst op de sub reed.. Het kan ook zijn dat ze dit doen in commercieel opzicht, toch?
Merrybike: Ik vond het ook vreemd dat de majesty onstabieler was, kon ik me niet voorstellen. Maar als de suburban de alleskunner is, wat kan de Majesty dan niet wat de suburban wel kan, wat bedoel je ermee? Wat wil je meer op een hardtail doen buiten dirt, street en park rijden?
In principe geef je aan dat de majesty in geheel wel een betere bike is dan de suburban, maar het prijsverschil te groot. Als je die buiten beschouwing laat, zou je dan toch voor de majesty gaan? Ik heb het dan over de bewerking van de buizen, toch het geicht en de geometrie, niet de prijs. Het frame wil ik namelijk lang op rijden, dan maakt 100 euries niet zoveel uit toch...
THANKS ALVAST ALLEMAAL!