Harold Brunekreeft schreef:Uitslagen 1e Singlespeed Event van Ede.
1. Harold(4)
2. Jellle(6)
3. Björn(11)
4. Christiaan(5)
5. Bart(13)
6. Jasper(8.)
7. Kees(7)
8. Daan(10)
9. Willem(12)
10. Martin(14)
Iedereen bedankt voor hun komst en de Wielervereniging van Ede bedankt voor het beschikbaar stellen van hun circuit. Als het aan ons ligt komen we hier volgend jaar weer terug.
SingleSpeed Race en Toertocht Ede
Moderators:JJ, Beheerders
-
Laatst gewijzigd door Harold Brunekreeft op zo mei 15, 2011 4:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Hierbij de eerste foto'sHarold Brunekreeft schreef:Harold Brunekreeft schreef:Uitslagen 1e Singlespeed Event van Ede.
1. Harold(4)
2. Jellle(6)
3. Björn(11)
4. Christiaan(5)
5. Bart(13)
6. Jasper(8.)
7. Kees(7)
8. Daan(10)
9. Willem(12)
10. Martin(14)
Iedereen bedankt voor hun komst en de Wielervereniging van Ede bedankt voor het beschikbaar stellen van hun circuit. Als het aan ons ligt komen we hier volgend jaar weer terug.
https://picasaweb.google.com/1102272637 ... o8zm7827Zw
TreeHugger
Fietser die claimt dat de bomen in het bos niet stilstaan maar zich zodanig verplaatsen dat genoemde fietser verplicht wordt om de boom vol te omarmen.
Ik wilde zelf tijdens de wedstrijd de laatste bocht steeds scherper aansnijden totdat met m'n schouder een boom kuste. JJ ging daar tijdens de toertocht ruim overheen. In volle afdaling op een stuwal-singletrack in Wekerom tegen een boom. Jammeren, klagen, alles d'r op en eraan
Die spaakt deze week even geen wielen.
Mooie dag mannen, jammer dat in A'doorn een UCI wedstrijd was waardoor er te weinig deelnmers waren in Ede. Leuk parcours, sympathieke organisatie, koffie op bestelling en na de wedstrijd gewoon nog 2h toeren. Perfecte dag !!!
Fietser die claimt dat de bomen in het bos niet stilstaan maar zich zodanig verplaatsen dat genoemde fietser verplicht wordt om de boom vol te omarmen.
Ik wilde zelf tijdens de wedstrijd de laatste bocht steeds scherper aansnijden totdat met m'n schouder een boom kuste. JJ ging daar tijdens de toertocht ruim overheen. In volle afdaling op een stuwal-singletrack in Wekerom tegen een boom. Jammeren, klagen, alles d'r op en eraan

Mooie dag mannen, jammer dat in A'doorn een UCI wedstrijd was waardoor er te weinig deelnmers waren in Ede. Leuk parcours, sympathieke organisatie, koffie op bestelling en na de wedstrijd gewoon nog 2h toeren. Perfecte dag !!!
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
-
-
@Dida, Isis id crisis! Volgende keer mag je het wekkertje van mijn zoon wel lenen!
Zoveel foto's, maar dat heb je al gauw met 500 man aan de start.
Ik had een mooie kopstart, kon mijn eigen tempo rijden.
Na 2 rondjes bleek dat niet hard genoeg, toen maar rustig aan gedaan.
Paula, (koffie/rondemeisje) bedankt voor de koffie etc.

Zoveel foto's, maar dat heb je al gauw met 500 man aan de start.

Ik had een mooie kopstart, kon mijn eigen tempo rijden.
Na 2 rondjes bleek dat niet hard genoeg, toen maar rustig aan gedaan.

Paula, (koffie/rondemeisje) bedankt voor de koffie etc.

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo dat was me het dagje..
Eerst een super wedstrijdje, daarna een heroisch toertje
Idd bedankt voor de goede verzorging voor en na de wedstrijd aan mevrouw Brunekreeft (Ja WIllem, zo heten ze echt
) en voor de gastvrijheid van WV Ede. Was echt een leuk rondje, heb me geen moment verveeld.
Ik denk toch dat ik me tijdens het wedstrijdje teveel gegeven heb, moest ik tijdens het toertje op toer tocht tempo bekopen. Eigenlijk beide keren niet mijn schuld. Eerst op een stukje singletrack waar een vrij dikke boom een stapje naar links deed, waardoor mijn rechter schouder stil bleef staan en de rest door reed, wat resulteerde in een faceplant in het Lunterse stof. Ouw.
En of dat niet genoeg was zorgde een klein klote stronkje eerst voor een rare harde poink (wiel recht, top bouwer
) en wederom een face plant. Wat een dag. OK, ik kan niet sturen...
Maar ik kan nog wielen vlechten, zal morgen alleen wel stijvig zijn
Maar het was een topper!
JJ
Eerst een super wedstrijdje, daarna een heroisch toertje

Idd bedankt voor de goede verzorging voor en na de wedstrijd aan mevrouw Brunekreeft (Ja WIllem, zo heten ze echt

Ik denk toch dat ik me tijdens het wedstrijdje teveel gegeven heb, moest ik tijdens het toertje op toer tocht tempo bekopen. Eigenlijk beide keren niet mijn schuld. Eerst op een stukje singletrack waar een vrij dikke boom een stapje naar links deed, waardoor mijn rechter schouder stil bleef staan en de rest door reed, wat resulteerde in een faceplant in het Lunterse stof. Ouw.
En of dat niet genoeg was zorgde een klein klote stronkje eerst voor een rare harde poink (wiel recht, top bouwer

Maar ik kan nog wielen vlechten, zal morgen alleen wel stijvig zijn

Maar het was een topper!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ow ja volgende keer meer deelnemers, dit rondje verdient het 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!