Zondag 8 Mei: Bikes & Cappuccino, Amersfoort
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
-
Mmmhh espresso met een kleine hint van calgon, jammy!!De Lars Cuevas schreef:ik ben op dit moment mijn espressomachine ONWIJS aan het ontkalken![]()
Doe maar van alles wat........willem12 schreef: Op verzoek van de Chef een tochtje vanaf de Ariane. Eerst naar het bos, dan stukje bos en dan weer naar huis. Als er nog verzoekjes en/of speciale wensen zijn dan graag. Singlespeed georienteerd tochtje? Meer vlak?

Heb er zin in,
Gr,
Pieter
ps. vanwege het vroeg tijdstip zullen er helaas geen koffiekoeken geimporteerd worden, excuses daarvoor.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
We hebben genoeg te eten en drinken, dus dat komt goed Pieter.
Tot morgen!
JJ
Tot morgen!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
- didadunlop
Deze meneer gaf een feestje...

..in z'n winkel/werkplaats

Er was koffie

en er kwamen bikes

Sommigen kwamen op de bike

Zelfs op bikes zonder cups...ze bestaan !!

Beetje kletsen

Biertje er bij

Dit heeft een zekere schoonheid

Maar als je een stap naar achter doet

Net terug uit Belgie

Nog maar een bakkie

Service op Moederdag !!

Voor de rest saaie fietsen

Amerikaanse merken sterk oververtegenwoordigd

Gelukkig ook kwaliteit uit Belgie

Rest hier:
https://picasaweb.google.com/willem.de. ... ikesCoffee#

..in z'n winkel/werkplaats

Er was koffie

en er kwamen bikes

Sommigen kwamen op de bike

Zelfs op bikes zonder cups...ze bestaan !!

Beetje kletsen

Biertje er bij

Dit heeft een zekere schoonheid

Maar als je een stap naar achter doet

Net terug uit Belgie

Nog maar een bakkie

Service op Moederdag !!

Voor de rest saaie fietsen

Amerikaanse merken sterk oververtegenwoordigd

Gelukkig ook kwaliteit uit Belgie

Rest hier:
https://picasaweb.google.com/willem.de. ... ikesCoffee#
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Topdag, iedereen bedankt!
Vooral Lars, echt top, was gewoon een middagje hard werken voor je, en dan ben ik je zelfs nog het bedankje vergeten mee te geven dat Randy speciaal voor je had gekocht!
Ondanks Moederdag een fantastische opkomst, ik heb zelfs een stuk of zeven moeders gezien die van hun liefhebbende man een bezoekje aan een fietsen party hebben gekregen voor moederdag (en 1 moeder die keihard heeft gewerkt de hele dag, en de dagen ervoor, zoals ik al zei op de dag zelf, inruilen niet mogelijk, zo een vind ik nooit meer!)
Was gezellig!
JJ
Vooral Lars, echt top, was gewoon een middagje hard werken voor je, en dan ben ik je zelfs nog het bedankje vergeten mee te geven dat Randy speciaal voor je had gekocht!
Ondanks Moederdag een fantastische opkomst, ik heb zelfs een stuk of zeven moeders gezien die van hun liefhebbende man een bezoekje aan een fietsen party hebben gekregen voor moederdag (en 1 moeder die keihard heeft gewerkt de hele dag, en de dagen ervoor, zoals ik al zei op de dag zelf, inruilen niet mogelijk, zo een vind ik nooit meer!)
Was gezellig!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
t was top en gezellig...
JJ bedankt en dat het maar los mag gaan nu. Aan de ruimte zal het niet liggen, helemaal leuk.
Leuk om wat vrienden weer te zien, ik mis alleen de foto's van dr. Spock....
En waren er nog complete foto's van onder andere de Spot, die Jones, die Merlin, die racer met de commandeurs aan de onderbuis, die heb ik allemaal zeker gemist toen ik om half drie kwam aankakken...
TBB
JJ bedankt en dat het maar los mag gaan nu. Aan de ruimte zal het niet liggen, helemaal leuk.
Leuk om wat vrienden weer te zien, ik mis alleen de foto's van dr. Spock....
En waren er nog complete foto's van onder andere de Spot, die Jones, die Merlin, die racer met de commandeurs aan de onderbuis, die heb ik allemaal zeker gemist toen ik om half drie kwam aankakken...
TBB
Zeker een mooi dagje! Eerst een leuke rit door de omgeving met veel singletracks (thanx Willem, alleen volgende keer wel je materiaal op orde hebben....) en daarna onder het genot van lekkere koffie (thanx Lars) en lekkere broodjes (thanx Randy) de nieuwe fysieke SINGLESPEED.NL-shop mogen bewonderen (thanx Jelle), waar menigeen z'n fiets had uitgestald. Genoeg te zien om het verlanglijstje mee aan te vullen....
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
Was zeker top ! Allemaal mooie dingen te zien, voor mij, top ding die ik ook eens ga uitproberen, ... die cannondale met HS33 voorremmetje waar de kabel door het stuur was verwerkt en bij het rem gatje van de vork uitkwam, ... mooi weggewerkt !
Anders ja, jeugdsentiment bij het zien van zandkleurige Tioga banden ( litespeed mtb ) !
En dan een teleurstelling bij het wegen van mn fiets !
...
Ach ja, hoe JJ zegt, met mijn Keirin benen kom ik er wel !
Anders ja, jeugdsentiment bij het zien van zandkleurige Tioga banden ( litespeed mtb ) !
En dan een teleurstelling bij het wegen van mn fiets !

Ach ja, hoe JJ zegt, met mijn Keirin benen kom ik er wel !