Eerste freeride/downhill bak kopen..

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
maarten1987
Eerste freeride/downhill bak kopen..

Bericht door maarten1987 » zo apr 17, 2011 12:11 pm

Goedemorgen/middag allemaal.

Na een half jaar fietsen op een hardtail (Scott scale 80) en talloze singletracks afgerost bij mij in de buurt. Wil ik mijn eerste freeride/downhill bak gaan kopen.

En of dit fietsje een beetje bij mijn lengte past(1.73). Met in het achterhoofd dat ik ermee naar Winterberg/ Stinky trails wil en eventueel in Aug/Sept naar Morgins Zwitserland.

Ik vroeg mij af wat jullie hier van vinden, prijs kwaliteit verhouding zegmaar.
Er staat ook niet bij uit welk jaar hij is etc dus een beetje advies is wel welkom.

Hij is 1100 euro en staat op marktplaats onder Kona Stinky 17"

Voor wie er reageerd alvast bedankt!

Groeten, Maarten

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=2&fs=1
:D :D

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo apr 17, 2011 10:34 pm

Deze fiets is dat geld wel waard,bouwjaar zou ik zo niet weten te zeggen,denk zelf 2008,2009.
Heb zelf ook Kona gereden en het zijn goede fietsen die wel een mishandeling kunnen hebben...De zaak waar hij te koop staat is ook de zaak waar ik altijd mijn spullen koop en de verkopers/monteurs zijn zelf fanatieke freerider en geven goede adviesen en raad en hebben hart voor de sport..ik ben zelf 1.80 en heb mijn Kona in 18 inch gehad dus de maat zou wel goed moeten zijn..Hou er rekening mee dat je in het algemeen een iets kleinere fiets nodig hebt als dat je x.c rijd...
Ik zou zeggen rij er een keer langs en ga hem eens bekijken en er eens een stukje op fietsen,dat zegt meer dan duizend woorden...
Intense Uzzi Vpx

Bramtb

Bericht door Bramtb » ma apr 18, 2011 9:28 am

Het is het 2010-model. Specs zie: http://www.konaworld.co/bike.cfm?content=stinky

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » ma apr 18, 2011 9:36 am

Op het plaatje is het dan het 2010 model,maar volgens mij is het niet dit model wat bij die zaak te koop is,de laatste keer dat ik er was stond er inderdaad een bruine Stinky te koop voor de prijs van voor die 1100 euro en is die verder afgeprijst..
Toch even bellen van tevoren...Ze hebben laatst wel geadverteerd met overjarige modellen dus kan ook wel een nieuwe aanbieding zijn...

Greetz and keep tha wheelz rollin..
Intense Uzzi Vpx

Rianne

Bericht door Rianne » zo jun 12, 2011 8:46 am

Ik verkoop mijn yt industries noton uit 2010, dus weinig gebruikt. Ook een aantal upgrades. zie pb.

Plaats reactie