actie fotos en filmpjes
Moderator:Beheerders
- de lachende derde
- Contacteer:
JEp als je odner de bomen doorkijkt zie je het liggen in dat parkje...
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 25,,2,0.73
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 25,,2,0.73
Specialized Demo 8 2011
- de lachende derde
- Contacteer:
oooooh! dat is baantje zuid, paar allochtonen en armoedige argressieve kids graven daar wel is.de lachende derde schreef:pumptrack in Apeldoorn??r083rt schreef:Owke thanks voor de tip.. Er is ook een pumptrack achtig iets in apeldoorn.. Ik reed er langs en toen werd ik geflits in die pauperstraat... Maar is dat wat ?
NIET heengaan.
[/quote] oooooh! dat is baantje zuid, paar allochtonen en armoedige argressieve kids graven daar wel is.
NIET heengaan.[/quote]
dat is een wonder :O
ik ben de ENIGSTE van mijn miezerige dorpje die maar de moeite neemt om te graven.
de rest is te druk met roken en hun leven verpesten
NIET heengaan.[/quote]
ik ben de ENIGSTE van mijn miezerige dorpje die maar de moeite neemt om te graven.
de rest is te druk met roken en hun leven verpesten
Build it. Ride it.
oooooh! dat is baantje zuid, paar allochtonen en armoedige argressieve kids graven daar wel is.the nooby schreef:
NIET heengaan.[/quote]
de rest is te druk met roken en hun leven verpesten[/quote]
Ik heb gelijk gevonden waar het probleem zit

(niet lullig bedoeld ofzo, maar het is gewoon een feit dat daar minder mensen zijn, dus ook minder bikers)
dat is een wonder :OBiKeRbOi schreef:oooooh! dat is baantje zuid, paar allochtonen en armoedige argressieve kids graven daar wel is.the nooby schreef:
NIET heengaan.
de rest is te druk met roken en hun leven verpesten[/quote]
Ik heb gelijk gevonden waar het probleem zit

(niet lullig bedoeld ofzo, maar het is gewoon een feit dat daar minder mensen zijn, dus ook minder bikers)[/quote]
ik geef je gelijk maar soms wou ik dat er meer mensen waren die ook aan dj deden
alleen rijden is nooit leuk

Build it. Ride it.
-