of gewoon naar de lbs gaan
Moderator:Beheerders
ik vind een 1/8 headset wel erg kleinRutger1992 schreef:o tanks hier kan ik wat mee binnenkort uitproberen zou ook moeten kunnen met een 1/8 headset neem ik aan
dan toch ff beter langs de lbs gaan is toch goedkoper dan je balhoofdbuis splijtenmarten schreef:ik vind een 1/8 headset wel erg kleinRutger1992 schreef:o tanks hier kan ik wat mee binnenkort uitproberen zou ook moeten kunnen met een 1/8 headset neem ik aan![]()
Als je geen idee en pech hebt kun je uitstekend de buitennbalhoofdbuis splijten. Meet eerst de passing op om te controleren of het frame wel goed geruimd is
Rutger1992 schreef:
o tanks hier kan ik wat mee binnenkort uitproberen zou ook moeten kunnen met een 1/8 headset neem ik aan
Mijn god Marten; en als het dan niet goed zit met de passing? Moet het frame dan bewerkt worden of de cup?marten schreef: ik vind een 1/8 headset wel erg klein![]()
Als je geen idee en pech hebt kun je uitstekend de buitennbalhoofdbuis splijten. Meet eerst de passing op om te controleren of het frame wel goed geruimd is
Niet echt vriendelijk meneer de witte reus. Marten heeft namelijk gelijk, het kan vreselijk fout gaan en niet alle frames zijn goed geruimd, gevlakt en getapt. Ik doe het ook wel eens met de bout/moer methode maar een vriend/lbs opzoeken met een park-tool headset plaatser is gewoon slimmer.WitteReus schreef:Mijn god Marten; en als het dan niet goed zit met de passing? Moet het frame dan bewerkt worden of de cup?marten schreef: ik vind een 1/8 headset wel erg klein![]()
Als je geen idee en pech hebt kun je uitstekend de buitennbalhoofdbuis splijten. Meet eerst de passing op om te controleren of het frame wel goed geruimd is![]()
En je frame splijten? HahahahaHeb jij wel een zeer slechte kwaliteit frame zeg
![]()
Met de info die jij geeft zou ik nog niet eens weten wat te doen nu
Dus help deze kerel met goeie tips en niet meteen afschrikken!
Ja en jij rijdt ook altijd netjes 120/100/80/50 en 30?r083rt schreef: enne ik heb ik liever de raad van marten dan die van wittereus. Ik hoor liever de risico's die het met zich mee kan brengen dan ow het is zo makkelijk ff dit en ff dat...
Als je het het niet snapt reageer dan nietr083rt schreef:Nou ik snap even niet uit welke mouw je dit haalt maar ik zie totaal geen verband met mijn bovenstaande teskt.WitteReus schreef: Ja en jij rijdt ook altijd netjes 120/100/80/50 en 30?![]()
!
tanks zal misschien dan wel een keer langs komen met sammie, hij heeft een mooi 2e hands dh frame kunnne vinden en als ik terug ben van me vakantie dan gaan we hem in elkaar zettenMichielvanosch schreef:Je mag ook een keer bij mij langs komen!
Ik heb het gereedschap liggen...
Is goed, laat maar weten!!Rutger1992 schreef:tanks zal misschien dan wel een keer langs komen met sammie, hij heeft een mooi 2e hands dh frame kunnne vinden en als ik terug ben van me vakantie dan gaan we hem in elkaar zettenMichielvanosch schreef:Je mag ook een keer bij mij langs komen!
Ik heb het gereedschap liggen...maar ik laat dan wel wat weten als we langskomen
Nou dan kan jij je wel uitschrijven... Je vergelijkt mijn stuk tekst waarbij ik mijn mening geef over de twee manieren waarop gereageerd wordt. Ik kies een kant, niet de jouwe, en jiij komt aan kakken met of ik altijd de snelheid rijdt die is toegestaan.WitteReus schreef:
Als je het het niet snapt reageer dan niet