Elastische lak?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sherlock
Contacteer:
Elastische lak?

Bericht door sherlock » wo apr 06, 2011 2:28 pm

Ik heb mijn deel van spuitwerk wel gedaan inmiddels, maar ik zit even met een dingetje. Ik heb de 36 omgeruild voor een Totem, maar daar moeten de decals vanaf. Wat Rock Shox heeft gedaan is de decals erop plakken en er een blanke laklaag overheen gespoten. Ik kan nu dus voorzichtig de decals wegkrassen, maar dan ligt de ondergrond dus verdiept. En er zit een beschadiging op die ik even bij wil werken. Waar ik nu dus naar op zoek ben is een blanke of zwarte 2-componenten lak die elastisch is. Als je met de nagels over een Rock Shox vork gaat is het net of het een beetje rubberig aanvoelt. Dat is niet voor niets. Een gewone lak spring eraf op het moment dat het geraakt wordt door een steentje. Weet iemand waar ik dat vandaan kan halen en of dat uberhaupt in een spuitbus te krijgen is?

Het is voor mijn SX projectje iig.
http://ilja.pinkbike.com/blog/Project-SX.html

:arms:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo apr 06, 2011 2:33 pm

google werkt niet echt mee.. maar ik vond deze
(belgie helaas)
http://www.knsroeselare.be/products.htm

seriousIIa
Contacteer:

Bericht door seriousIIa » wo apr 06, 2011 3:59 pm

Ben zelf erg tevreden over de Double D coating van over de IJssel. Verkrijgbaar bij de betere verf/botenzaak.

Smeer ik op al miijn landrovers. En dat alu is ook nogal beweeglijk als je gaat offroaden. Erg krasvast en bijzonder veerkrachtig.

Enig nadeel is geen spuitbus, maar met een spuitbeker en compressor of kwastje en netje uistrijken gaat het ook prima. Heb mijn hele auto gekwast en aangezien het erg mooi vloeid zie je daar niets van.

G rBowy
Don't underestimate the power of Yellow!

Plaats reactie