De kortingsactie zoals op de site staat vermeld loopt overigens niet tot 1 januari maar t/m 11 februari. En je maakt dan bovendien kans op een Kona Unit 29er!

www.mountainbikemagazine.nl
Moderator:JJ
hund schreef:plaats voor een goed magazine wat niet over de nieuwste producttesten gaat is er denk ik zeker wel. lekker lezen en plaatjes kijken om zin te krijgen om te gaan fietsen.
maar goed de tijd zal het leren.
voor dat bedrag kan je in ieder geval geen buil vallen.
heb een abonnementje genomen, ben benieuwd
Ik heb wel een abo op Dirt op mijn iPad, andere mountainbike magazines kon ik niet vinden (in het engels/nederlands/duits). Veel meer dan een scan van de papieren versie is het nog niet, maar ze zijn wel van plan om in de e-versie wat extra's te doen. Abo was ook best goedkoop, ik dacht 11 euro voor 12 maanden.Gène schreef:Is het niet een idee om via andere medium (tablets, telefoons) een magazine te maken. Lijkt me veel mooier en leuker. Volgens mij ben je dan ook redelijk nieuw op de Belgische/ Nederlandse markt.
Volgens mij heeft Decline ook een app voor het magazine. Heb het op de IPhone geprobeerd maar dat leest niet zo lekker. Wellicht op de ipad wel?zonoskar schreef:Ik heb wel een abo op Dirt op mijn iPad, andere mountainbike magazines kon ik niet vinden (in het engels/nederlands/duits). Veel meer dan een scan van de papieren versie is het nog niet, maar ze zijn wel van plan om in de e-versie wat extra's te doen. Abo was ook best goedkoop, ik dacht 11 euro voor 12 maanden.Gène schreef:Is het niet een idee om via andere medium (tablets, telefoons) een magazine te maken. Lijkt me veel mooier en leuker. Volgens mij ben je dan ook redelijk nieuw op de Belgische/ Nederlandse markt.
Dit is wel _de_ manier om je te onderscheiden lijkt mij.