Wij denken erover om maandag alvast heen te gaan en een beetje rustig rond te biken en beetje te BBQ-en en biertjes te drinken

Groet,
Bowy die dan eindelijk zijn Demo echt kan inwijden

Moderator:Beheerders
Nou, dat valt reuze mee, vind ik, heb t 2009 op mijn M6 gedaan, ging best goed omhoog, paar jaar daarvoor zaten er pas lange steile klimmen insherlock schreef:Op een demo? Daar ga je spijt van krijgen. Heb 'm vorig jaar op een freeride fiets gereden en vond het al zwaar. Er zitten heeeeeeeeele steile en laaaaaaaaange stukken omhoog in.
hmm dan is het nog te doen denk ik..Giant Anthem 3 schreef:Omhoog, daar had ik niet op gerekend, dus jij mag gaan lopen SeriousIIA haha. Scheelt dat ik een mooie lange zadelpen heb in mijn SX en een DHX 5.0 met propedal, of moet ik me ook zorgen maken:P
Uh daar heb je een punt, maar heb de afgelopen 5 maanden als herintreder al in 2 bikes geinvesteerd en om in dit tempo door te gaan, geeft teveel cashflow problemencyberhawk schreef:@ seriouslla : niet zo sip kijken .. als je nog maar 2 bikes hebt.. kan er makkelijk nog een derde of 4de bij
whahahahahaha de camping .. nou gasten deze ouwe lul wil een bed een bad en een bank met een hotel dat er omheen staat..Giant Anthem 3 schreef:Ok. Dus niet zon gekke keuze een sx. Misschien leuk om met een groep DP'ers op een camping daar te gaan staan?!
Hoe kun je inschrijven voor deze wedstrijd?
Haha, Nederlanders (wat ik zelf dus niet ben) hebben de neiging te denken, dat rotsen altijd scherp zijn. Als je de kalkalpen zoals in oostenrijk of oostenlijk zwitserland te vinden rijdt, merk al snel het verschil tussen normaal en scherp. Daar kan ik op een goeie dag vijf keer lek rijden...iets wat me bij de Mega in drie jaar tijd nooit gelukt is (en ik heb me elk jaar voor de hoofdwedstrijd weten te kwalificeren).sherlock schreef:Heb jij hetzelfde parcours gereden als ik? Want uhhhhhh....Sepp schreef:De rotsen zijn niet echt scherp,
Ik denk dat dat helemaal aan de rijder ligt... je ziet wel is mensen op all-mountain fietsen die de meeste DH'ers er volledig uit knallen... Hoe goed is het gevoel met je fiets en hoeveel ervaring heb je? Dat zou het antwoord op je vraag kunnen geven...lolbike schreef:Is het parcour ook los van de wedstrijd te rijden??
En zou da te doen zijn met ne stumpjumper fsr (120mm) ??