lasser
Moderator:Beheerders
gezocht iemand die kan lassen en het gratis wilt doen omgeving amersfoort/leusden.
het betreft een busje aan het frame lassen zodat mijn zadelpen verstelbaar kan worden.
het bovenste gedeelte van origineel frame is gebroken .
voor foto's en overzicht pm maar eventjes.
groeten Gerard
het betreft een busje aan het frame lassen zodat mijn zadelpen verstelbaar kan worden.
groeten Gerard
None
Re: lasser
Even de regels van beleefdheid uitleggen... Jij zoekt een lasser die een probleem voor jou wil oplossen. De regel is: Jij vraagt een gunst, die man lost het op voor jou, jij vraagt wat je schuld is voor dit opgeloste probleem (zal behoorlijk wat minder zijn dan een nieuw frame), hij heeft de keuze om te zeggen dat het graits is omdat hij er toch niet veel werk ingestoken heeft en hij een mede bikers heeft kunnen helpen! Zo gaat het in het echte leven!gerardr schreef:gezocht iemand die kan lassen en het gratis wilt doen omgeving amersfoort/leusden.
groeten Gerard
Nu al zeggen dat het voor niks moet vind ik wat bij de haren getrokken.
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Re: lasser
Ik zie anders nergens het woordje "moet"...bettes schreef: Nu al zeggen dat het voor niks moet vind ik wat bij de haren getrokken.
greetz
bettes
Een aangelaste klem op een alu frame is om te beginnen al geen goed idee. Als de buis nog niet is ingescheurd i.d.d. netjes eraf halen en een losse klem erop zetten.
Als je de oude er weer op laat lassen komt ie er zeker weer af.
Afgelopen weekend nog een 18 jaar oude Yeti A.R.C. in mijn handen gehad met een ingescheurde buis, net naast de aangelaste klem. Geen goed idee!!!!
Als je de oude er weer op laat lassen komt ie er zeker weer af.
Afgelopen weekend nog een 18 jaar oude Yeti A.R.C. in mijn handen gehad met een ingescheurde buis, net naast de aangelaste klem. Geen goed idee!!!!