Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
-
kijk maar op crctrixie24 schreef:Dat is een anti-O-benen stuurpen!maarten.verhoeven schreef:Wow dude, whats up met die stuurpen
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=41221
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Een tentnut-case schreef:kijk maar op crctrixie24 schreef:Dat is een anti-O-benen stuurpen!maarten.verhoeven schreef:Wow dude, whats up met die stuurpen
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=41221

-
- Contacteer:
Hahahaha! Eigenlijk heb je helemaal gelijk, maar die tijd heb ik achter me gelaten en om te beginnen heb ik me deze gekochtilluminatastigmata schreef:WitteReus schreef:tussen al dit geweld mijn fietsie:
Verkeerde topic BAAS!![]()
Deze moet bij de XC gevallen.......

En die stuurpen had ik nog liggen; die wat erop zet was een verstelbare en dat was helemaal

- Jean-Pierre
- Jean-Pierre
Hehe! Nee, heeft denk ik te maken met het link systeem. Vind dat persoonlijk maar niks.trixie24 schreef:Voorvork...Stillridingbmx schreef:maar mist wel iets...
Wielen...
Stuur...
Stem...
enz...
enz...
Vind t wel een vet frame! Zie je niet zo vaak...
Tubing daar in tegen, ziet er wel heel degelijk uit.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
Kan zijn, maar de lagers zijn ongelofelijk goed. Deze lagers worden ook gebruikt in dure auto's zoals masarati en nog een paar merken.Stillridingbmx schreef:Hehe! Nee, heeft denk ik te maken met het link systeem. Vind dat persoonlijk maar niks.trixie24 schreef:Voorvork...Stillridingbmx schreef:maar mist wel iets...
Wielen...
Stuur...
Stem...
enz...
enz...
@Chris, zei je bij die cove ook, maar nog steeds niks gemerkt aan dat ding dat die slecht is.
Je moet het opgebouwd in real life zien!
Thanks voor de reacties.
-
- Contacteer:
Marketing alarm !Mrtnrider schreef:Kan zijn, maar de lagers zijn ongelofelijk goed. Deze lagers worden ook gebruikt in dure auto's zoals masarati en nog een paar merken.Stillridingbmx schreef:Hehe! Nee, heeft denk ik te maken met het link systeem. Vind dat persoonlijk maar niks.trixie24 schreef: Voorvork...
Wielen...
Stuur...
Stem...
enz...
enz...
Scherp, je begrijpt het he!thomasmb schreef:Marketing alarm !Mrtnrider schreef:Kan zijn, maar de lagers zijn ongelofelijk goed. Deze lagers worden ook gebruikt in dure auto's zoals masarati en nog een paar merken.Stillridingbmx schreef: Hehe! Nee, heeft denk ik te maken met het link systeem. Vind dat persoonlijk maar niks.