Leatt Brace
Moderator:Beheerders
Moet je niet vanuit gaan van die sleutelbeen protectie van die UFO, met die plastic schouder protectie breek je je sleutelbeen eerder dan als je ze eraf haalt. Ik spreek uit ervaring. begin van het jaar sleutelbeen gebroken met een ufo protector / leatt.Trekrules schreef:De Ufo is ontworpen voor de Leatt Brace en het zit echt fantastisch, super licht en merk niet eens dat ik hem draag.De Ufo geeft volledige sleutelbeen protectie wat nogal een paar keer voorkomt bij het dragen van een Leatt.scottusa schreef:Helpt dat niet alleen tegen steenslag bij Mx ?Trekrules schreef: Ufo reactor 2 chest protector
Die padding van de leatt gooi je trouwens toch gewoon in het was machien om schoon te maken wel zo makkelijk.
Inderdaad, veel sleutelbenen worden ook gebroken door de klap van de helm die op het sleutelbeen komt ipv het sleutelbeen die de klap van de boom/schouder krijgt.Mech schreef:Moet je niet vanuit gaan van die sleutelbeen protectie van die UFO, met die plastic schouder protectie breek je je sleutelbeen eerder dan als je ze eraf haalt. Ik spreek uit ervaring. begin van het jaar sleutelbeen gebroken met een ufo protector / leatt.Trekrules schreef:De Ufo is ontworpen voor de Leatt Brace en het zit echt fantastisch, super licht en merk niet eens dat ik hem draag.De Ufo geeft volledige sleutelbeen protectie wat nogal een paar keer voorkomt bij het dragen van een Leatt.scottusa schreef: Helpt dat niet alleen tegen steenslag bij Mx ?
Die padding van de leatt gooi je trouwens toch gewoon in het was machien om schoon te maken wel zo makkelijk.
Beterschap! Zo'n brace kost een hoop geld... Maar zoals jij nu hebt gemerkt kun je hem in een seconde terug verdienen!Tilly2 schreef:Afgelopen week een gruwelijke crash meegemaakt in Chamonix... 'K weet 100% zeker dat m'n Leatt heb gewerkt. Heb nu allen m'n pols doormidden.... Super veel geluk gehad.
Die dingen zijn hun geld echt wel waard.
Hoe ben je gecrasht?
-
ik vind het wel moeilijk zeggen of het nou echt werkt, ik ga er natuurlijk wel van uit. en ik denk ook wel dat het werkt.
ben net terug van vakantie in Frankrijk, helaas dat we wat eerder terug moesten komen omdat ik zo nodig vol met mijn helm en pols of een steen duik. scheur in mijn pols en helemaal blauw, maar met mijn nek is alles goed LANG LEVE de brace. hij is het geld echt waart. dus tip voor de genen die hem nog niet heeft KOPEN je nek is dat niet waard (om hem aan gort te vallen).
mvg koen vlemminx.
ben net terug van vakantie in Frankrijk, helaas dat we wat eerder terug moesten komen omdat ik zo nodig vol met mijn helm en pols of een steen duik. scheur in mijn pols en helemaal blauw, maar met mijn nek is alles goed LANG LEVE de brace. hij is het geld echt waart. dus tip voor de genen die hem nog niet heeft KOPEN je nek is dat niet waard (om hem aan gort te vallen).
mvg koen vlemminx.
downhill is voor de echte man =)
Ging in een onbenullig bochtje om onbekende reden over m'n stuur.. Ging nog geen 25 km/h, maar 't ging zo snel dat ik niet weet wat er gebeurde... Heb een dubbele flip gemaakt waarbij ik met m'n hand de eerste keer de grond raakte, met m'n volle gewicht er op.. Bij de tweede flip landde ik op m'n kop.... 'K donderde 'n meter of 8 á 10 omlaag.......trixie24 schreef:Beterschap! Zo'n brace kost een hoop geld... Maar zoals jij nu hebt gemerkt kun je hem in een seconde terug verdienen!Tilly2 schreef:Afgelopen week een gruwelijke crash meegemaakt in Chamonix... 'K weet 100% zeker dat m'n Leatt heb gewerkt. Heb nu allen m'n pols doormidden.... Super veel geluk gehad.
Die dingen zijn hun geld echt wel waard.
Hoe ben je gecrasht?