Beter dan dat 30 fietsen 1 versnelling moeten delen.....Het TUIG schreef:Shimano komt voor 2011 met 30 versnellingen op slechts één fiets.
Samenstelling nieuwe fiets
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Proberen is het advies inderdaad.
Ik heb een Medium Singular Swift en Niner EMD staan, en ik denk dat er meer mensen zijn die je wel een stukje willen laten rijden.
Het wordt tijd voor een 29" try-out fiets swap. Probleem is dat er dan een aantal mensen met hun eigen 29" moeten komen zodat er wat fietsen geprobeerd kunnen worden.
Zondag 12 September is er het NK op de vaste route Reek, wat we dan kunnen doen is in de ochtend de mogelijkheid bieden wat 29-ers te proberen. Voor de kleine modellen heb ik dan wel de Hulp van Tuig nodig, en mss zijn er meer mensen die een fiets hebben die ze een kort rondje willen uitlenen aan iemand die eens wil proberen? Evt. onder begeleiding van de eigenaar van de fiets?
Zijn er mensen die dat zien zitten, zowel om te proberen als hun fiets beschikbaar te stellen?
We moeten dan even kijken naar de impact van dit alles op eventuele schade aan fietsen enzo, maar daar moeten we denk ik uit komen.
Shoot.
JJ
Ik heb een Medium Singular Swift en Niner EMD staan, en ik denk dat er meer mensen zijn die je wel een stukje willen laten rijden.
Het wordt tijd voor een 29" try-out fiets swap. Probleem is dat er dan een aantal mensen met hun eigen 29" moeten komen zodat er wat fietsen geprobeerd kunnen worden.
Zondag 12 September is er het NK op de vaste route Reek, wat we dan kunnen doen is in de ochtend de mogelijkheid bieden wat 29-ers te proberen. Voor de kleine modellen heb ik dan wel de Hulp van Tuig nodig, en mss zijn er meer mensen die een fiets hebben die ze een kort rondje willen uitlenen aan iemand die eens wil proberen? Evt. onder begeleiding van de eigenaar van de fiets?
Zijn er mensen die dat zien zitten, zowel om te proberen als hun fiets beschikbaar te stellen?
We moeten dan even kijken naar de impact van dit alles op eventuele schade aan fietsen enzo, maar daar moeten we denk ik uit komen.
Shoot.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb aan fietsen:
Singular Swift Medium Star geared 1x9 of 3x9
Niner EMD Medium Hardtail Alfine
Gary Fisher Superfly hardtail ss 21"
Starre stalen fiets singlespeed
Surly Cross Ceck Monstercros SS of 1x9
Wie nog?
Wie nog?
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Did that, 16 inch met salsa moto ace 17graden, 100 voorbouw, titanium pen en wat andere banden.Robertjan schreef:Eemh, want?
Geen goede onderdelen?
Beter om bij Marten t.z.t. langs te gaan?
Geintje?
Laatst gewijzigd door ott op zo aug 15, 2010 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
NK fietsenruilding
Kona unit star, moto ace 17", 110 voorbouw, singlespeed, star
Jelle graag maat vermelden
Kona unit star, moto ace 17", 110 voorbouw, singlespeed, star
Jelle graag maat vermelden

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
Ik zou heel graag weer eens een 29er proberen, maat M! Laatste keer was in Zoetermeer op die testdag, heel wat jaren geleden. Heb zelf niet echt iets aan te bieden, tenzij iemand een singlespeed Surly X-check wil proberen (54cm), of een hele ouwe Voodoo 26er (18"; tevens uiteraard mijn racebak voor die dag).
Prachtig plan dus, misschien kan ik als ruil een extra kopbeurtje doen voor wat mensen in de koers?
Prachtig plan dus, misschien kan ik als ruil een extra kopbeurtje doen voor wat mensen in de koers?

Ik ben er waarschijnlijk niet bij op het NKSS, maar spring een keer bij ErikN in de auto voor een fietstochtje waar ik ook bij ben en je mag mijn Superfly (M) wel een keer proberen hoor!mateis schreef:Ik zou heel graag weer eens een 29er proberen, maat M! Laatste keer was in Zoetermeer op die testdag, heel wat jaren geleden. Heb zelf niet echt iets aan te bieden, tenzij iemand een singlespeed Surly X-check wil proberen (54cm), of een hele ouwe Voodoo 26er (18"; tevens uiteraard mijn racebak voor die dag).