Nu wat info over de Protectors. Volgens leverancier in begin 2011 leverbaar... Net als de Leatt DBX Braces.

Nu ga ik slapen... Morgen 4:30 op... 2 daagies WB

Moderator:Beheerders
Ok thanx ! Ik kom zelf uit Apeldoorn. Ik zal Becksnar of larzveens wel even vragentrixie24 schreef:Ik heb zelf bij mijn protector wel 2 wervelstukken moeten verwijderen... Ik wilde in eerste instatie de achterkant van de brace onder de wervelbeschermer doen, maar dit zit gewoon niet lekker...
Ik heb nu eerst mijn bodyprotector met mijn shirt erover aan... en dan daar overheen mijn leatt... Riempjes vast die zijn meegeleverd en het zit perfect!
Ik maak wel een foto 1 deze dagen... Waar kom je trouwens vandaan? Een Leatt passen van iemand uit de buurt moet geen probleem zijn lijkt me...
De Ufo is ontworpen voor de Leatt Brace en het zit echt fantastisch, super licht en merk niet eens dat ik hem draag.De Ufo geeft volledige sleutelbeen protectie wat nogal een paar keer voorkomt bij het dragen van een Leatt.scottusa schreef:Helpt dat niet alleen tegen steenslag bij Mx ?Trekrules schreef: Ufo reactor 2 chest protector
Maar dan heeft het toch geen zin voor downhill;)Trekrules schreef:De Ufo is ontworpen voor de Leatt Brace en het zit echt fantastisch, super licht en merk niet eens dat ik hem draag.Tijdens de 24 uurs Downhill had ik rijders voor me rijden waar ik steenslag kreeg toen ik achter hun reed.scottusa schreef:Helpt dat niet alleen tegen steenslag bij Mx ?Trekrules schreef: Ufo reactor 2 chest protector
Eigenlijk kocht ik hem om wat meer bewegings vrijheid te hebben,kreeg het behoorlijk warm met het dragen van een pressure suit.Mrtnrider schreef:Maar dan heeft het toch geen zin voor downhill;)Trekrules schreef:De Ufo is ontworpen voor de Leatt Brace en het zit echt fantastisch, super licht en merk niet eens dat ik hem draag.Tijdens de 24 uurs Downhill had ik rijders voor me rijden waar ik steenslag kreeg toen ik achter hun reed.scottusa schreef: Helpt dat niet alleen tegen steenslag bij Mx ?