
Waarom een xt derrie? Toekomst nog plannen voor een andere vork( misschien een andere vraag )
Moderator:Beheerders
Nu worden de leidingen kapot getrokken als je ermee achter een tak blijft hangencyberhawk schreef:de leidingen hebben een veiligheids marge.. (een grote..)
een keer de fout gemaakt met de trek om ze kort te houden.. maar als je een keer gaaaat.. dan houden je kabels je stuur "vast"..
das niet zo fijn als ze los trekken ..of kinkjes in komen..
hij kan nu een hele slag draaien.. zonder spanningen..
dat heeft nog een voordeel... maar dat komt nog..
dit is steel flex.. van goodridge..werkt wat beter dan hope met brass inserts etc..Tuup J schreef:Nu worden de leidingen kapot getrokken als je ermee achter een tak blijft hangencyberhawk schreef:de leidingen hebben een veiligheids marge.. (een grote..)
een keer de fout gemaakt met de trek om ze kort te houden.. maar als je een keer gaaaat.. dan houden je kabels je stuur "vast"..
das niet zo fijn als ze los trekken ..of kinkjes in komen..
hij kan nu een hele slag draaien.. zonder spanningen..
dat heeft nog een voordeel... maar dat komt nog...
Waarom niet voor de steelflex leidingen van hope gegaan? Die blijven ook heel als je crasht en je stuur zou flink draaien.
das 176 euro ..voor een set.. nice geprijst zeg.. in zilver zou mooi zijn danxRemcox schreef:http://www.risseracing.com/product_accessories.shtml
wat naar beneden scrollen, 1.5 kroon voor de 40
nee ik snap het wel ,.. dit topic loopt nu al ff . dat ik het nog volg is al een wonder..Timmos schreef:leef je onder stenen gozer.divere rules schreef:is wel triestals je het nu zelf doet ,oke
zo een put krijg je er niet zomaar in
is het een demo frame of zo//?
Nee, tis een Banshee Legend MK2divere rules schreef:is het een demo frame of zo//?
Ehm dude.. Hij zit iets onder de link achter..mateis schreef: Hoe heb je die kunnen missen bij eerste inspectie voor je em opbouwde?