any news van Nico Vinck

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
De Jean
Contacteer:
any news van Nico Vinck

Bericht door De Jean » vr jul 30, 2010 11:08 am

hij werd airlifted van de champery worldcup track op race day.
wat is er gebeurd, en what's the damage?
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Chmod

Bericht door Chmod » vr jul 30, 2010 11:35 am

??? ik kon hem al niet vinden op de uitslag. Daim.

edit:

"Vink is fine, he was at the party last night. They took him to hospital as a precaution and the only way off the hill is in the copter."

quote van Cindy:

Nico Vink is fine, he’s ok. Yesterday he has send a text that today he’ll decide if he will run in Italy.

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » vr jul 30, 2010 5:40 pm

Ik had ergens gelezen dat hij over the bars gegaan was, head first op een boom met als gevolg een compressie van zijn ruggegraat oid.

Hij ging blijkbaar zien hoe het deze week evolueerde om te kijken wat hij ging doen in Val di Sole. Blijkbaar is het nog niet helemaal verteerd, want er staat een DNS naast zijn naam in de quali's van vandaag...
Heeft ronde wielen

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » za jul 31, 2010 12:51 pm

Nico was idd over zijn stuur gegaan in Champery en vol met zijn hoofd tegen een boom geknald. De helm heeft zijn werk goed gedaan, maar hij voelde zich toen toch behoorlijk dizzy om verder te rijden. Vandaar het heli-transport ter plekke. Nico is nu wel in Val di Sole maar heeft besloten om niet te starten omdat hij zich nog niet kan concentreren, hersenschudding dus... De track hier in combi met niet concentreren is enigzins vragen om problemen...

Maar verder kan ie gewoon zonder problemen pizza eten bij de plaatselijke italiaan 8)

bikerfreak

Bericht door bikerfreak » di aug 03, 2010 10:10 am

Ik vond anders wel dattie goe nr de sterren kon kijken vorige week;-)

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » wo aug 04, 2010 10:55 am

Ik sprak Nico nog op de afterparty in de bar in Champery na de wedstrijd, had toe alleen een flinke plek op zijn zij, en zou nog nadenken over de volgende ronde. Helaas heeft hij die dus niet meegereden.

Er is geloof ik ook nog een wandelaar van het wandelpad naast de track afgehaald, je komt daar niet omlaag als je een verstuikte/gekneusde/gebroken enkel/voet/been hebt. Nico had ook niet omlaag kunnen lopen met zijn DH Bike in zijn handen, te stijl smal en glad..

Plaats reactie