doosje met een ellende/legende erin...

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
daveneef

Bericht door daveneef » za jul 03, 2010 2:22 pm

Doosje met legende erin,

mmmm de titel is nou wel erg dubbelzinnig ik hoop voor je dat je er met Banshee uit kan komen want ik kan me niet voorstellen dat zei hiermee akkoord gaan.
Voor de rest is dit al reclame genoeg om niet zo'n bike te halen.

Groeten Dave
go big and take your time to do that.

Caramba

Bericht door Caramba » za jul 03, 2010 2:48 pm

daveneef schreef: Voor de rest is dit al reclame genoeg om niet zo'n bike te halen.
Kijk uit met wat je zegt Dave. Het kan goed zijn dat Banshee een prima frame maakt, maar dat een tussenhandelaar deze beschadigd en deze nu dus op deze manier verkoopt. Ik ben benieuwd wat de reactie van Banshee in deze gaat zijn.

Verder vind ik het erg laag en kinderachtig van de mod's om Cyberhawk z'n "free style's" te verwijderen zonder aan te geven waarom en wie. Op vrijwel ieder forum krijg je dan te zien dat een post is verwijderd wegens offtopic, ongewenst etc. maar dan zie je in ieder geval dat er een post was en dat die door een bepaalde mod is verwijderd.

Zoals ik al zei ben ik erg benieuwd naar wat Banshee hiermee gaat doen, keep us updated!

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » za jul 03, 2010 3:07 pm

Caramba, jij was toch ook mod ?
zijn jullie mods.. of mao´s ?'
:lol:
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » za jul 03, 2010 3:12 pm

Ook ik ben van mening dat de schuld bij de tussenhandel ligt en niet bij Banshee,maar dat kan alleen de toekomst uitwijzen of dit waar is...dus bedoezel hun naam(nog) niet,want normaal is de kwaliteit van hoog niveau...we worden wel op de hoogte gehouden..
Intense Uzzi Vpx

Caramba

Bericht door Caramba » za jul 03, 2010 3:12 pm

Stillridingbmx schreef:Caramba, jij was toch ook mod ?
Ik ben misschien al heel lang lid, maar ben nooit mod geweest :lol:

Sneeck

Bericht door Sneeck » za jul 03, 2010 3:16 pm

Dave,

Reken er maar op dat dit een legende van een frame is. Kijk voor de grap maar wat voor resultaten zowel pro's als semi-pro's ermee voor elkaar krijgen in WC's en nationale wedstrijden. Banshee staat ook bekend om zijn service(heb een verhaal op mtbr gezien dat iemand uit rusland een compleet nieuw frame heeft gekregen enkel omdat de pivots van z'n rune snel versleten waren!!)

Het is overduidelijk dat Freeborn op eigen houtje het zo snel en goedkoop mogelijk op probeert te lossen, maar falen drastisch. Snap er eigenlijk geen bal van want merendeel van de shop owners/ mensen die er werken rijden ook mountainbike en ze hebben een eigen bikeparkje naast de Esher winkel. Telkens als ik er contact mee had(zowel email als telefoon) altijd netjes en relaxed, gewoon goeie service van gehad. Maar dit is 100% zeker niet de manier hoe Banshee het wil zien opgelost hebben. Welke mongol checkt er niet eens de verbogen derri hanger als je weet dat dit 1 van de redenen is dat een klant z'n frame terug heeft gestuurd :cry:

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za jul 03, 2010 3:25 pm

Sneeck schreef:Reken er maar op dat dit een legende van een frame is. Kijk voor de grap maar wat voor resultaten zowel pro's als semi-pro's ermee voor elkaar krijgen in WC's en nationale wedstrijden.
Zeker mooie frames, maar alleen beetje raar wat je daar zegt.

Ontopic: Balen van de beschadigingen, maar hoop voor je dat het goed wordt opgelost, kun je in die tijd nog sparen voor een dorado 8)

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » za jul 03, 2010 4:42 pm

Mrtnrider schreef:
Sneeck schreef:Reken er maar op dat dit een legende van een frame is. Kijk voor de grap maar wat voor resultaten zowel pro's als semi-pro's ermee voor elkaar krijgen in WC's en nationale wedstrijden.

Ontopic: Balen van de beschadigingen, maar hoop voor je dat het goed wordt opgelost, kun je in die tijd nog sparen voor een dorado 8)
Nee, vind het wel een goeie opmerking. Er zijn zat rijders die over gestapt zijn op een andere fiets en beter zijn gaan rijden.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za jul 03, 2010 4:43 pm

Stillridingbmx schreef:
Mrtnrider schreef:

Nee, vind het wel een goeie opmerking. Er zijn zat rijders die over gestapt zijn op een andere fiets en beter zijn gaan rijden.
Correct, zal best zo zijn, maar ik geloof niet dat door dit frame mensen opeens stukken beter presteren. Een mooi frame is het anders wel, zal ook zeker goed rijden!

Sneeck

Bericht door Sneeck » za jul 03, 2010 5:06 pm

Dat was mijn insteek ook? Om als argument te komen dat dit geen goed frame zou zijn, er zijn mooie wedstrijden mee gewonnen. Dat bevestigt dat het een capabel frame is. Dat je een heel erg slordige afhandeling met een verkoper reden zou vinden om een retegoed frame niet te kopen moet je zelf weten, beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Maar ik ben dan ook hardcore Banshee fan :bandana:

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za jul 03, 2010 5:08 pm

Sneeck schreef:Dat was mijn insteek ook? Om als argument te komen dat dit geen goed frame zou zijn, er zijn mooie wedstrijden mee gewonnen. Dat bevestigt dat het een capabel frame is. Dat je een heel erg slordige afhandeling met een verkoper reden zou vinden om een retegoed frame niet te kopen moet je zelf weten, beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Maar ik ben dan ook hardcore Banshee fan :bandana:
Klopt ook wel, zijn toch ook andere leverancieren? Trouwens, waarom kan de zadelpen er niet meer in? Ben je daar al achter?

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » za jul 03, 2010 5:48 pm

i will quote myself.. :)

guys thanks for the compassion..
Maar !

:x welke bitch ... Heeft mijn freestyle verwijderd.. Tezamen met de post nogwel..

Ik heb er een voor jou.. :evil:

Je bent nie lauw maar triest
Hij was koud alsof het vriest
Geen foute woorden geen kabaal..
Ik state mijn terechte comments heel normaal
Nu issie verwijderd en weg
Ik heb geen kopie dus pech..
Wat was nu het nut van dit.?
Ik delf nu het onderspit
Ik blijf wachten op antwoord.. ik lig zeg maar voor anker en ik zeg nog geen ......
Beleefd zou zijn een antwoord... zoals onder sociale mensen het hoort
Maar ik denk je leest.. denkt niet.. en terwijl je je overige gedachten loost
verwijder je net Zo goed deze post..

Levi-Punk
Contacteer:

Bericht door Levi-Punk » za jul 03, 2010 6:15 pm

cyberhawk schreef:i will quote myself.. :)

Maar !

:x welke bitch ... Heeft mijn freestyle verwijderd.. Tezamen met de post nogwel..

Ik delf nu het onderspit
Ik blijf wachten op antwoord.. ik lig zeg maar voor anker en ik zeg nog geen ......
Hellyeah !
Deze zullen we quoten zodat die moeilyker te verwyderen is :evil:

merrybike

Bericht door merrybike » za jul 03, 2010 7:05 pm

Levi-Punk schreef:
cyberhawk schreef:i will quote myself.. :)

Maar !

Ik delf nu het onderspit
Hellyeah !
Deze zullen we quoten zodat die moeilyker te verwyderen is :evil:
HARDCORE FREESTIJLOORZZZ

divere rules

Bericht door divere rules » za jul 03, 2010 7:22 pm

harde kern hier :lol: :lol:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » zo jul 04, 2010 11:07 pm

even voor de goede orde nu..

Ik heb vanaf vrijdag al 3mails gehad..
Banshee zelf snapt 't nie wat er is gebeurd.. En gaat serieus erachteraan wat er nou is fout gegaan..
De mail die ik kreeg was oprecht en van de seatpost waren ze zelf ook niet blij mee.. Ze zouden er voor zorgen dat ik een gelukkige banshee rider zou worden.. Ff zien wat dat inhoud.. Want echt blij ben ik nie meer.. Dit project heeft 1btje een domper gekregen nu.. De trek bouwen bijv. Was een sprookje.. :)

Was is er fout gegaan..
Ik heb mijn frame trug gestuurd zoals ik het kreeg.. Naar freeborn
Met fokked derrie pad.. De dealer (freeborn horsham) Fh heeft mijn voor frame gewisseld met een large ipv de medium die het was.. Schade aan de cap en de lak tot nu onbekend maar ik verdenk 100% FH.. maar bekend ook dat hij mn front gewisseld heeft.. .. Ondanks dat ik van banshee hoorde ik een heel nieuw frame zou krijgen dus hier loopt 't al spaak..

Jim de dealer heeft zn excuses al aangeboden.. En zei dat hij nie op de hoogte was van problemen met de achterkant.. Terwijl mn derrie pad scheef stond.. De lullo.. Maarja hij was ook vergeten.. Ondanks meerdere mails dat ik een 1.5 headset nodig had..(die ik nog steeds moet krijgen..) Dus ach.. Hij is idd nie bij de les.. Ondanks de ellende..
Hij meldde me dat de warranty dept. 'T gaat afhandelen nu.. Want ik had ook al banshee gemailt wist hij.. Dat vond ik wel grappig Haha.. Want nu komt hij er nie meer onder uit.. Alle mails die zijn gestuurd moest hij doorsturen naar banshee.. Oid.. Dus das mooi.. Anders heb ik ze ook nog allemaal.. Met daarin dus duidelijk wat en hoe..

I'll keep you posted..

Als ze nie verwijderd worden.. :evil:

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » ma jul 05, 2010 8:20 am

Dus alles is dus aan de tussenhandel terug te voeren en niet aan Banshee!?Nu Banshee van de zaak op de hoogte is en er niet over te spreken is,hoop ik dat het eindelijk helemaal goed komt voor je en dat je inderdaad een gelukkige bansheerijder wordt zoals Banshee zelf al aangeeft.Helaas zal het meer moeite kosten omdat een gedeelte van de emotie die het zelf bouwen je geeft kwijt bent,maar als je eindelijk een frame binnenhebt die gewoon goed is,hoop ik dat dat ook weer de goede kant op gaat en je uiteindelijk volop kan genieten van alles wat je erin hebt gestoken( helaas veel meer als uiteindelijk de bedoeling was)en inderdaad een gelukkige rijder wordt 8) Greetz and good luck....
Intense Uzzi Vpx

dale c

Bericht door dale c » ma jul 05, 2010 11:37 am

Kan me voorstellen dat je hier erg :( van wordt. Heb zelf ook een wat mindere ervaring met Banshee gehad wat uiteindelijk prima is opgelost, echter zonder tussen persoon als Freeborn. Duurde alleen erg lang.
De fietsen zijn echt helemaal top, de mensen die ze verkopen laten steekjes vallen.

wat me nog wel opviel in jouw post is frame size.
Had je niet om een L-etje gevraagd?
De dealer (freeborn horsham) Fh heeft mijn voor frame gewisseld met een large ipv de medium die het was..
hopelijk krijg ik een banshee ipv een mythic..
ik ga zowiezo voor een large nu ik een medium heb kunne analyseren..al ben ik net 185-188.. large lijkt mij beter gewoon..
ivm met de afstand tussen de headtube en de BB en mijn lange poten.. bad combi..
Enniewees..hoop dat het allemaal goed komt. Het blijven heerlijke bikes. Gisteren m'n Rune nog efkes uitgelaten, wat een feest. Zal binnenkort eens wat pics plaatsen.
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma jul 05, 2010 11:41 am

ja ik vroeg een large maar dan zou ik 2 maanden moeten wachten en hij had nog een M ligge..

hij state zelf 189 te zijn en ook een M te rijden (verkoop praatje ?)
iemand anders op PB was 184 (iets korter dan ik) en had ook een L..
sinds ik mn trek heb in L wil ik op zeker groter gaan rijden..

check dit !! de L van banshee is even groot als mijn demo in M op 1 cm top tube na maar dat komt omdat de seatpost tube schuiner staat..

ik hoopte dat ie iets groter nog zou zijn.. maar nee.. :|

daveneef

Bericht door daveneef » ma jul 05, 2010 12:39 pm

Caramba schreef:
daveneef schreef: Voor de rest is dit al reclame genoeg om niet zo'n bike te halen.
Kijk uit met wat je zegt Dave. Het kan goed zijn dat Banshee een prima frame maakt, maar dat een tussenhandelaar deze beschadigd en deze nu dus op deze manier verkoopt. Ik ben benieuwd wat de reactie van Banshee in deze gaat zijn.

Verder vind ik het erg laag en kinderachtig van de mod's om Cyberhawk z'n "free style's" te verwijderen zonder aan te geven waarom en wie. Op vrijwel ieder forum krijg je dan te zien dat een post is verwijderd wegens offtopic, ongewenst etc. maar dan zie je in ieder geval dat er een post was en dat die door een bepaalde mod is verwijderd.

Zoals ik al zei ben ik erg benieuwd naar wat Banshee hiermee gaat doen, keep us updated!
Je hebt gelijk ik heb mij niet duidelijk genoeg uitgelaten en bedoelde dan ook dat hier de tussen handelaar zich er klaarblijkelijk makkelijk vanaf maakt. Dat Banshee vette en goede fietsen maakt is mij vanaf het begin duidelijk geweest, een kameraad waar ik dikwijls mee fiets heeft een scyte gehad ( helaas gestolen in Duitsland net voor een wedstrijd) Maar hij was ook vol lof over zijn fiets. Dus bij deze geen vuil woord over Banshee.

Groeten Dave
go big and take your time to do that.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma jul 05, 2010 3:14 pm

nou laatste mail net gehad,..

ik moet WEER mn frame terug sturen .. das de 2de keer.. nu wil ik idd vette compensatie en neit alleen een headsetje.. :x

ik word weer gemailed door freeborn die het afhandeld.. ? :?

maar ze hebben opdracht mij een frame te geven van een WC rijder
spare frame .. nog nieuw in doos :) das welweer iets..

alleen ik ben dus volgende week weg..dus kan ie pas de week daarna op de bus dat ik hem kan aannemen op me werk..(nieuw frame)
maar ik ga morgen middag al weg .. dus ik heb amper tijd om m op te sturen .. (oud frame)

en ik heb al ruzie met mijn TNT service center want ik blijf maar mn fox 40 trug krijgen (al 2x ) terwijl ie naar duitsland moet (toxoholics) hun helpen me niet en tnt zegt dat ik m maar opnieuw moet frankeren voor 19.50euro :shock: :x :cry:
dus je kan mn humuer al raden :evil: als ik daar morgen sta en dezelfde lul staat er ook weer.. :guns:

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jul 05, 2010 6:59 pm

Leuk, een WC rider frame, zal t zelfde zijn als een productie schat ik zo in, beter zorgen ze eens dat je een goed frame krijgt, sowieso hebben UK distributors schijnbaar nogal wat moeite om frames goed in te pakken........ Mijn eerste 2010 DJ frame kwam ook in stukken aan, en dan ook nog verontwaardigd doen, oh, hebben we zo'n slechte doos gebruikt, Kneuzen, allemaal!

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma jul 05, 2010 9:54 pm

nou idd ze klooien maar wat aan denk ik soms.. Crc en tarty ff daar gelaten..

Ik heb banshee foto's vd doos gestuurd vh eerste frame.. Er is wat mis ergens..

MAAR...!
ik heb mail van freeborn..
Mn nieuwe frame word apart gelegd.. En volledig na gekeken voor shipping..
Als ik mn oude deze week stuur (morgen dus )
Ligt er na de mega een nieuwe te wachten met cc double x 2 headset en ik krijg 25 pond trug voor t trug sturen..

Karig maar ik ben dan wel klaar ermee.. En kan ik hopelijk blij bouwen na de vakantie.. Mits 't me lukt om 1.5 in te persen.. Met normale cups.?

Ik vraag nog wat stickers evt.. En dan word mijn fietske rood..
Want volgende week is rood..
De kleur van mn fietske... :)

Goed nieuws om uiteindelijk vrolijk te vertrekken naar een berg..

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » di jul 06, 2010 8:12 am

Hopelijk is je derde frame wel de goede en kun je inderdaad gaan vlammen na je vakantie!Ik zal voor je duimen :arms: en rood is echt een killerkleur voor een fiets( is de mijne ook) Hopelijk kunnen we binnenkort positieve post lezen van je en een paar mooie foto s zien!
Intense Uzzi Vpx

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di jul 06, 2010 9:17 am

ik kan dalijk wel nonchalant zeggen dat ik al 3 frames hab gehad .. de definitie van dat verhaal is dan welliswaar anders maarja :lol:

ik heb idd een mooie parts list liggen .. en evt. nog iets op het oog..
zoveel mogenlijk voll. custom of iig origineel als het even kan .. :)

Plaats reactie