Die flikker-site van jou was wel even zoeken, vast iets te verbergen....didadunlop schreef:En vandaag bevestiging in de bus van de terreinbeheerder.
IOV met de head honcho van SingleSpeed.nl is het de vaste route van Reek geworden.
Er liggen meerdere campings in de buurt (misschien zelfs met hutjes voor de wat minder kampeer ingestelde personen) en daar zijn we nog even naar aan het kijken.
Meer info volgt nog en op mijn flickr site staan twee foto's van de route. Klimmen zal hier niet van toepassing zijn..
NK Singlespeed 2010: 11-12 September
Moderators:JJ, Beheerders
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- didadunlop
Is dat ongeveer het MTB parcours zoals gebruikt voor de Topcompetitie wedstrijden van Reek? Daar ging een heel stuk over de crossbaan, machtig mooi wat mij betreft. Soms hard remmen op een bult om aan vlucht van 3m hoog met vlakke landig te voorkomen 
Op de Banshee Morphine, met 38x16 (mijn langere 4-cross verzet), was het hele wedstrijdparcours goed te rijden.

Op de Banshee Morphine, met 38x16 (mijn langere 4-cross verzet), was het hele wedstrijdparcours goed te rijden.
- didadunlop
jah voor iets van 200 meter rij je over de crossbaan maar das ook alles..
ikzelf doe 34/17 zonder problemen op de monkey. En gezien mijn "conditie" denk ik dat de pro's 36/17 makkelijk kunnen rondkrijgen. Maar of het snel is is nog maar de vraag.
Er begint ook schot te komen in de mogelijkheden voor kamperen etc de zaterdag ervoor.

ikzelf doe 34/17 zonder problemen op de monkey. En gezien mijn "conditie" denk ik dat de pro's 36/17 makkelijk kunnen rondkrijgen. Maar of het snel is is nog maar de vraag.
Er begint ook schot te komen in de mogelijkheden voor kamperen etc de zaterdag ervoor.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- didadunlop
Morgen op verkenningdidadunlop schreef:Zo! De teerling is geworpen.Xircuit schreef:Reek? Daar rij ik meestal zo zwaar mogelijk. 36-12, zoiets, minimaal.
Ik heb 'm dus in de agenda gezet, en verwacht in de top 3 te eindigen.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Wij wachten met smart op SRM, GPS en hartslaggrafieken en helmet cam video met vette muziek eronder 

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
-
Bandenkeus, bandenspaning, verzet en elke bocht worden in detail bekeken. Vandaag wordt bepaald of ik Nederland kampioen ga wordenvan den Mountainh schreef:Is dat niet verboden, het parkoers verkennen.ott schreef: Morgen op verkenning

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
oud ijzer met een pluutje anders roest ie weg

RR 2.25/ raceking op iets minder als 2 bar

Zeer mooi parcour veel singletrack met draaien en korte klimmetjes met daartussen lange rechte stukken zoals boven 2:1 is goed.

RR 2.25/ raceking op iets minder als 2 bar

Zeer mooi parcour veel singletrack met draaien en korte klimmetjes met daartussen lange rechte stukken zoals boven 2:1 is goed.
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed, tijd voor wat organisatorisch geklets.
Datum is duidelijk, locatie is duidelijk, slapen is duidelijk, nu de toertocht.
We gaan wederom in de middag rijden. Dan zijn er vaak toch wat minder locals/bezoekers op de route, al zullen er wel meer wandelaar zijn.
Het programma is in grote lijnen:
Zaterdag 11 September
- opzetten tent door kampeerders
- tourtocht door de omgeving onder leiding van Dida
- 's avonds BBQ of restaurant bezoek, afhankelijk aantal deelnemers
Zondag 12 September
- ochtend relaxen/korte tour omgeving
- middag NKSS 2010
- aansluitend prijzen ceremonie en afsluiting
JJ
Datum is duidelijk, locatie is duidelijk, slapen is duidelijk, nu de toertocht.
We gaan wederom in de middag rijden. Dan zijn er vaak toch wat minder locals/bezoekers op de route, al zullen er wel meer wandelaar zijn.
Het programma is in grote lijnen:
Zaterdag 11 September
- opzetten tent door kampeerders
- tourtocht door de omgeving onder leiding van Dida
- 's avonds BBQ of restaurant bezoek, afhankelijk aantal deelnemers
Zondag 12 September
- ochtend relaxen/korte tour omgeving
- middag NKSS 2010
- aansluitend prijzen ceremonie en afsluiting
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!