Wie gaat er naar de Leogang World Cup?
Moderator:Beheerders
Ik in ieder geval. Lijkt me leuk om daar te meeten en samen die snelle gasten aan te moedigen etc.
Groeten
Groeten
-
Was zeker leuk om te zien! Zet je foto ff online Robert...r083rt schreef:Was een mooi wedstijdje.. Ik heb er van genoten..
Van de zomer de track zelf rijden.. ik ben benieuwd na hoeveel keer rollen ik beneden kom haha..

Op tv ziet het er 'te doen' uit... maar weet zeker dat ik 15 keer moet afstappen :P
- redoutterider
Was voor mij de eerste keer dat ik keek, maar ik vond het slecht gefilmd of is dit altijd zo. Hele stukken van de track vallen niet binnen het bereik van de camera (geld kwestie misschien). Cameramannen of vrouwen die opeens wakker schrikken en denken owja shit ik ben..
De 4 X lijkt een stuk beter te zijn.. Zal ook wel makkelijker zijn maar toch..
Specialized Demo 8 2011
Dat is altijd al zo geweest, moeilijk (en ook kostbaar) om gehele track in beeld te krijgen. Tevens zie je dan ook een stuk minder rijders.r083rt schreef:Was voor mij de eerste keer dat ik keek, maar ik vond het slecht gefilmd of is dit altijd zo. Hele stukken van de track vallen niet binnen het bereik van de camera (geld kwestie misschien). Cameramannen of vrouwen die opeens wakker schrikken en denken owja shit ik ben..
keybone collector!!!
Ik ben alleen zaterdag in Leogang geweest en heb de training en de kwalificatie meegemaakt. Was erg vet om eens in het echt te zien. De baan was vrij lang en heel afwisselend. De weersomstandigheden maakten het alleen maar mooier voor de toeschouwer, maar wel moeilijker voor de rijders.
Weet je, ik vond het meerendeel van de rijders niet eens zo hard gaan (de echt grote jongens even buiten beschouwing gelaten). Het verschil tussen hen is mij is echter dat ik hun snelheid misschien 20 s kan volhouden en dat zij 4 minuten lang 'aanvallend' kunnen rijden.
Weet je, ik vond het meerendeel van de rijders niet eens zo hard gaan (de echt grote jongens even buiten beschouwing gelaten). Het verschil tussen hen is mij is echter dat ik hun snelheid misschien 20 s kan volhouden en dat zij 4 minuten lang 'aanvallend' kunnen rijden.
- Pieter en zijn V10