Superfly met een Lefty
Moderators:JJ, Beheerders
Ik wilde eigenlijk de nieuwe Orbea Alma kopen maar die komt pas in September (of later) uit.
Nu een Superfly aangeschaft. Kan ik de GF Superfly met een Lefty rijden of heb je echt een G2 vork nodig voor dit frame?
Nu een Superfly aangeschaft. Kan ik de GF Superfly met een Lefty rijden of heb je echt een G2 vork nodig voor dit frame?
Hee dat ben ikDeKerfs schreef:It can be done. In regio Apeldoorn rijdt er reeds zo'n creatie rond, eigenaar hangt hier ook af en toe rond in deze digitale hoek...

Rij er nu een half jaartje op en heb er niets op aan te merken !
Hij is iets zenuwachtiger geworden kwa sturen en een halve kg lichter en voor de rest ziet er gewoon super uit, wat anders dan al dat standaard spul

Maar ik zou het niet doen hoor ....

Laatst gewijzigd door appietouw op ma jun 21, 2010 7:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee het is een nieuwe 2009 geworden want het 2010 model was niet te krijgen in 17.5 inch. Ik wil eigenlijk een ander frame maar kon niet wachten. Eigenlijk wilde ik een custom frame maar dat duurt éen x aantal weken en de nieuwe Alma vond ik ook wel interessant maar is pas in september leverbaar.
Als het goed is krijg ik deze week mijn nieuwe wielset met Crest velgen binnen en hoop volgende week mijn Edge velgen binnen te krijgen voor een tweede set.
Ik heb gekozen voor de Crest velgen want de Notubes race vind ik echt te zwak voor een 29 inch wielset.
Dit weekend maar eens knallen met de Superfly.
Als het goed is krijg ik deze week mijn nieuwe wielset met Crest velgen binnen en hoop volgende week mijn Edge velgen binnen te krijgen voor een tweede set.
Ik heb gekozen voor de Crest velgen want de Notubes race vind ik echt te zwak voor een 29 inch wielset.
Dit weekend maar eens knallen met de Superfly.