ja niet iedereen vind het leuk, en tegenwoordig durf je bijna geen rockstar of monster enery sticker meer te kleven of je krijgt iedereen op je nek dat je niet moet gaan denken dat je een pro bent...
anderen vinden het gewoon leuk. is altijd zo geweest en zie niet in waarom dat zou moeten veranderen, er is animo genoeg voor, bij alle grote japanse motormerken hebben ze wel replica's die op de markt te koop zijn, AVG verkoopt valentino rossi helmen, ...
waarom niet, de pro's hebben het geluk dat voor hun mooie helmen ontworpen worden, en nu kan je dat als fan ook gewoon kopen.
ik vind het schandalig hoe je op het internet veel reacties ziet op de groene sam hill limited edition demo met sam hill en monster energy stickers op. er worden stickers overgeplakt e.d.
zelf drink ik graag monster energy, vind ik het logo erg stijlvol, boeit alleen al de kleur mij, en vind ik het goed passen op fietsen.
dus als ik er stickers van zou hebben zou ik ze op men fiets durven plakken, ook al vinden anderen dat niks.
en als ik zou overstappen op spa dan zou ik zeker dat coole logo op men bike willen