Rockstar helm? (Steve Romaniuk) slotje!

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
valent46
Rockstar helm? (Steve Romaniuk) slotje!

Bericht door valent46 » ma mei 31, 2010 7:00 pm

eey medeDPers,

Ik had al eerder vernomen dat je nergens red bull helmen kunt kopen (DH) maar hoe zit het met de rockstar helmen daar zijn wel motorcrossversies van maar is de downhillvariant er ook van te koop zoals Steve Romaniuk hem draagt? en zou je met de mxversie kunnen biken? graag hoor ik meer van jullie!

mzzl Valent :o
Laatst gewijzigd door valent46 op ma dec 20, 2010 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Be a Pancake or Not!

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » ma mei 31, 2010 7:28 pm

Hij rijdt met een Giro remedy, en als ik me niet vergis zitten daar gewoon stickers op.
Dus idem met redbull, is gewoon niet te koop. Als ik jou was zou ik dan gewoon een sticker setje kopen. Ben je voor weinig klaar.

Ja, het is mogelijk om met een mx-helm te rijden. Waarom niet?
Het is tenslotte gewoon een helm. Maar het gewicht ligt wat hoger, dat lijkt mij persoonlijk niet fijn. Maar dat is voor iedereen anders.

Afbeelding
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

BLRacing

Bericht door BLRacing » ma mei 31, 2010 7:54 pm

Mag je mij toch even uitleggen wat er nou zo stoer aan is om met fakking energydrank stickers rond te rijden (als amateur) op je helm of whatever. Stoerder zou zijn als je gewoon met Spa rood of Chouffe biere stickers zou rondrijden :D . Just to make a statement.

sampers

Bericht door sampers » ma mei 31, 2010 9:02 pm

ja niet iedereen vind het leuk, en tegenwoordig durf je bijna geen rockstar of monster enery sticker meer te kleven of je krijgt iedereen op je nek dat je niet moet gaan denken dat je een pro bent...
anderen vinden het gewoon leuk. is altijd zo geweest en zie niet in waarom dat zou moeten veranderen, er is animo genoeg voor, bij alle grote japanse motormerken hebben ze wel replica's die op de markt te koop zijn, AVG verkoopt valentino rossi helmen, ...
waarom niet, de pro's hebben het geluk dat voor hun mooie helmen ontworpen worden, en nu kan je dat als fan ook gewoon kopen.

ik vind het schandalig hoe je op het internet veel reacties ziet op de groene sam hill limited edition demo met sam hill en monster energy stickers op. er worden stickers overgeplakt e.d.

zelf drink ik graag monster energy, vind ik het logo erg stijlvol, boeit alleen al de kleur mij, en vind ik het goed passen op fietsen.
dus als ik er stickers van zou hebben zou ik ze op men fiets durven plakken, ook al vinden anderen dat niks.
en als ik zou overstappen op spa dan zou ik zeker dat coole logo op men bike willen :D
dead straight to live wrong

Atlantis

Bericht door Atlantis » do jun 03, 2010 10:16 pm

deze bedoel je? het is wel een Small, maar misschien hebben ze nog andere maten
Als je op ebay zoekt, kan je in ieder geval nog meerdere vinden.

http://cgi.ebay.nl/ANSWER-ROCKSTAR-ENER ... 439ddc14d1

SArDO70

Bericht door SArDO70 » ma dec 06, 2010 5:21 pm

BLRacing schreef:Mag je mij toch even uitleggen wat er nou zo stoer aan is om met fakking energydrank stickers rond te rijden (als amateur) op je helm of whatever. Stoerder zou zijn als je gewoon met Spa rood of Chouffe biere stickers zou rondrijden :D . Just to make a statement.
ik heb bitburger :P

Afbeelding
'08 Kona Stinky Deluxe|Formula K24,Shimano Saint,Hope pro II red,Rockshox Domain 302, Crankbrothers mallet 2, Fox Van R, Shimano Slx derri

Plaats reactie