Hoe hoog kan jij?XD
Moderator:Beheerders
joe iedereen,,
simpele vraag: wat is jullie hoogste bij bunny hop met een dirt-fiets (dus niet met een bmx want ik denk dat dit makkelijker ermee is {verbeter me als het niet zo is}).
Mijn hoogste is +/- 40 cm iets meer denk ik. doe het riden nog niet lang (ong 3 maand) maar is dit al goed of moet ik nog veel hoger geraken?? =s
de 40 cm lukt wel ong 1 keer op 12 ofzo
simpele vraag: wat is jullie hoogste bij bunny hop met een dirt-fiets (dus niet met een bmx want ik denk dat dit makkelijker ermee is {verbeter me als het niet zo is}).
Mijn hoogste is +/- 40 cm iets meer denk ik. doe het riden nog niet lang (ong 3 maand) maar is dit al goed of moet ik nog veel hoger geraken?? =s
de 40 cm lukt wel ong 1 keer op 12 ofzo
- de G U R U
- Contacteer:
- de G U R U
- Contacteer:
Re: Hoe hoog kan jij?XD
{bij deze, ik kan me herinneren dat tijden geleden het bunnyhop record op de mtb en bmx door dezelfde gast gehouden werden en daar zat weinig verschil tussen, laat staan met de huidige bmx achtige mtb's.}KNIGHT schreef:joe iedereen,,
(dus niet met een bmx want ik denk dat dit makkelijker ermee is {verbeter me als het niet zo is}).
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
- redoutterider
45-50cm dit is wel gemeten (je kent het wel 2paaltjes met afmetingen op en ertussen een stok en dan erover springen) ik kan hoger bv. op een trap,bloembak,bank.. en die zijn wel hoger dan een halve meter (ook gemeten) ook al vind ik dit zelf wel raar maarja 

Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/