Overnachten in Verbier (en wat andere spots). Iemand tips..?

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tilly2
Contacteer:
Overnachten in Verbier (en wat andere spots). Iemand tips..?

Bericht door Tilly2 » vr mar 26, 2010 11:33 am

De zoekfunctie levert hier weinig op voor Verbier..

We willen van de zomer 2 roadtrips gaan maken.

Als ik op www.verbinet.com kijk kom ik 12 paginas met chalets tegen... Iemand nog tips waar je goed en redelijk goedkoop kan verblijven daar..?

Dezelfde vraag heb 'k trouwens voor Chamonix en Leogang..

Voor Pila en Les Arcs heb 'k effe contact opgenomen met Trail addiction.. Eens kijken wat daar mogelijk is.

Thanks!

P.s. Liefst geen campings... Chalet bevalt toch wat beter tijdens de bikevakanties..

Pino

Bericht door Pino » vr mar 26, 2010 12:12 pm

Probeer het via www.mtbclinic.nl

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » za mar 27, 2010 3:10 pm

voor leogang: http://www.leogang-saalfelden.at/sommer ... &PageID=62

en dan Hütten of Rain omgeving(Staatnamen Leogang) kijken,dat zijn de twee die het dichst bij de lift zijn,en waar veel betaalbaar is. er zitten ook twee hotels direkt op de parkeerplaats van de lift,maar die zijn wat duurder. Salzburgerhof,en Bacher

Degoe.

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » zo mar 28, 2010 10:10 pm

Thanks so far...

Keep 'em coming!

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » di apr 06, 2010 10:00 pm

degoe schreef:voor leogang: http://www.leogang-saalfelden.at/sommer ... &PageID=62

en dan Hütten of Rain omgeving(Staatnamen Leogang) kijken,dat zijn de twee die het dichst bij de lift zijn,en waar veel betaalbaar is. er zitten ook twee hotels direkt op de parkeerplaats van de lift,maar die zijn wat duurder. Salzburgerhof,en Bacher

Degoe.

Hey Degoe... Klopt het dat je via die site eerst zo'n anfrage bericht moet sturen, en dat je dan pas kan boeken of zo...? Ik krijg niets in een keer geboekt... Heel vreemd..

Iemand nog tips voor Verbier en/of Pila.......?

Thanks!!

J.BL

Bericht door J.BL » di apr 06, 2010 11:07 pm

In Pila is in de zomer vrij weinig open. Je hebt waarschijnlijk meer kans om in Aosta iets te vinden. Vanuit Aosta kun je de lift nemen naar Pila. Dat betekent ook dat je aan het eind van de dag de lange 8 km afdaling van Pila naar Aosta kunt doen. Die is wel echt nice.
Zelf heb ik in Pila 2 nachten een hotel genomen. Maar dat was in 2006, dus prijs weet i niet meer. Volgens het office de tourisme (of hoe dat in het italiaans ok het) was dat toen het goedkoopste hotel dat open was. La meuble della nuove of zoiets. Beetje oubollig, met parkeergarage en HEEL lekker ontbijt.

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » wo apr 07, 2010 5:42 am

J.BL schreef:In Pila is in de zomer vrij weinig open. Je hebt waarschijnlijk meer kans om in Aosta iets te vinden. Vanuit Aosta kun je de lift nemen naar Pila. Dat betekent ook dat je aan het eind van de dag de lange 8 km afdaling van Pila naar Aosta kunt doen. Die is wel echt nice.
Zelf heb ik in Pila 2 nachten een hotel genomen. Maar dat was in 2006, dus prijs weet i niet meer. Volgens het office de tourisme (of hoe dat in het italiaans ok het) was dat toen het goedkoopste hotel dat open was. La meuble della nuove of zoiets. Beetje oubollig, met parkeergarage en HEEL lekker ontbijt.

Ja klopt....! Ik bedoel ook eigenlijk Aosta.... My bad... Sorry!

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » wo apr 07, 2010 11:55 am

Ja klopt,dit is omdat ze niet altijd mega up to date zijn in oostenrijk(qua boekingen verwerken enz). Eerst anfrage sturen,en dan krijg je direkt van de verhuurder een mail of het ok is,en dan kan je direkt boeken.

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » wo apr 07, 2010 12:36 pm

degoe schreef:Ja klopt,dit is omdat ze niet altijd mega up to date zijn in oostenrijk(qua boekingen verwerken enz). Eerst anfrage sturen,en dan krijg je direkt van de verhuurder een mail of het ok is,en dan kan je direkt boeken.
Ah, dat dacht 'k al... Cool... 'K zie 't wel verschijnen.

Thanks!

Plaats reactie