Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
terug on-topic:

http://www.pinkbike.com/photo/4788358
Mocht Mongui dit lezen: de vork rijdt super! die gaat nu na deze korte test naar de service
nogmaals bedankt
En nu on-topic blijven jongens

http://www.pinkbike.com/photo/4788358
Mocht Mongui dit lezen: de vork rijdt super! die gaat nu na deze korte test naar de service

En nu on-topic blijven jongens

na 3 maanden wachten op mn achternaaf is mn fiets dan eindelijk rijdbaar. ik ben zeer benieuwd hoe het mongoose freedrive systeem zich in de praktijk ophoud.

en voor de mensen die het veersysteem intresant vinden

en voor de mensen die het veersysteem intresant vinden

Laatst gewijzigd door aappii op zo mar 28, 2010 10:49 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
-
-
Het bestaat nog steeds maar is idd niet zo populair hier. Het wordt nog verkocht in de uk (winstanleysbikes) maar verder kan ik geen andere shop in europa bedenken. Mijn frame was een winkeldochtertje dat ergens in een shop in de uk hing, was ooit testbike geweest en 3x gebruikt (zit op 1 cablerubje op de headtube na, de rest is vuil van stickers, geen krasje op). Het is een marin quake uit 2007/2008 met 185mm veerweg. De frames zijn tot dit jaar exact gelijk gebleven. Dit modeljaar zijn ze uitgerust met wat vloeiendere lijnen.Caramba schreef:Wat een ontzettend gaaf frame Maarten! Wist niet dat Marin nog bestond eigenlijk, je ziet/hoort er nooit wat van hier (ik niet tenminste). Ook in Nederland gekocht, of zelf geimporteerd? Hoeveel veerweg heeft het frame?
Er werd een fox dhx air bij geleverd maar ik merk dat met de dhx coil die ik er in heb geplaatst er direct veel meer potentie in de bike zit en het een stuk fijner aanvoelde. Ik mag er helaas pas over 4 weken echt voluit op fietsen dus dan kan ik een wat betere impressie geven.
Bedankt voor het compliment en in het echt is hij nog mooier (al vraagt het enige gewenning)

lolbike schreef:woow, die is vet!!!
Welk model is het?
r083rt schreef:Ik denk een stinky gewoon alleen dan een paar jaartjes oud. Wel mooi ding zeg
Ik vermoed zoals hubert zegt dat het gewoon een oude stab is. Heb er nog niet veel over gevonden, ooit eens via-via op de Konasite gezien, en het is weldegelijk een DHframeMrtnrider schreef:Stab supreme van paar jaar oud meen ik;)

hubertje schreef:Gewone stab, ik denk van rond 2002. Ooit de mijne geweest, maar nooit zo vet geweest. Lekker.
spirox schreef:@ greenie;
een van de mooiste kona's die ik ken. eindelijk eens geen kleurtplaat. nette strakke bak
Thanks, complimenten zijn leuk!tist schreef:Ja Bramzor, vetjes

Ben ergens ook blij dat het niet altijd de meest high-tech overkill frames zijn die geprezen worden, het mag inderdaad eens wat strakker. Ben sowieso al niet te vinden voor de 'vliegende zadel'-frames (zoals een oude bighit, scott gambler, v10.. je kent het) dus ik vind het nog altijd een mooi frame, ongeacht de antikiteit eraan

[
Thanks, complimenten zijn leuk!
Ben ergens ook blij dat het niet altijd de meest high-tech overkill frames zijn die geprezen worden, het mag inderdaad eens wat strakker. Ben sowieso al niet te vinden voor de 'vliegende zadel'-frames (zoals een oude bighit, scott gambler, v10.. je kent het) dus ik vind het nog altijd een mooi frame, ongeacht de antikiteit eraan
Zou van deze eventueel nog naar Raw-kleur gaan om het blauw beter uit te laten komen, watcha think?[/quote]
Vooral zo laten!! Vind het frame nu echt wel prachtig, het blauw past er nu echt goed bij...
Zou er echt geen raw van maken, gaat messchien een beetje overkill zijn.
Maarja, wie ben ik om u dat te vertellen... Het blijft uw keuze
Thanks, complimenten zijn leuk!

Vooral zo laten!! Vind het frame nu echt wel prachtig, het blauw past er nu echt goed bij...

Maarja, wie ben ik om u dat te vertellen... Het blijft uw keuze