Stuk braakliggend terrein..

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
fs180
Stuk braakliggend terrein..

Bericht door fs180 » wo feb 17, 2010 11:14 pm

Zag dus laats dat er een school is gesloopt en daar nu alleen maar gras en aarde van over is 8) Nu de zomer er aan komt wil ik daar wel wat schoffelen :lol:
Maar waar moet ik op letten als ik daar wat bergjes wil maken?

Zelf moet ik nog kijken bij de gemeente of er wat in het bestemmingsplan staat, maar het ligt daar nu al maanden leeg dus ik denk niet dat ze al plannen hadden voor het opbouwen van iets, maar je weet maar nooit.. ff chekcen dus.

maar hoeveel tijd gaat het kosten om bijv een pumptrack te maken?
het was dus een school dus redelijk toegankelijk, wordt het niet straks de lokale hangplek van de kindergangs :bandana:

of is het nieteens een goed plan? :arms:

D2ThaV

Bericht door D2ThaV » do feb 18, 2010 12:29 am

Het zou me niet verbazen moest daar een appartementsblok komen ..

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » do feb 18, 2010 8:58 am

Een goed rollend, hard, flowend pumptrackie leg je neer in un maand of 3 a 6 met 2 man. Het grof neerleggen van de bulten is het probleem niet, de meeste tijd gaat in de details zitten om het kloppend te maken.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do feb 18, 2010 10:06 am

zoiets legaal krijgen zal jaaaaren duren in zoetermeer, dus je kan het beter zonder toestemming bouwen en hopen dat het niet weg wordt gehaald

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » do feb 18, 2010 11:37 am

let naast de kwaliteit van de grond ook op andere dingen :geen hangplek/school/speeltuin in de buurt, geen natuurgebied of ander gebied met waardevolle natuur, weinig hondenuitlaters

ik zelf zou beginnen met wat kleins wat niet teveel tijd kost en dan een paar maanden aankijken hoe de gemeente/politie/hangjongeren er op reageren..

en als je een goede plek hebt waar niemand er last van heeft is de kans groot dat het gedoogd wordt.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do feb 18, 2010 1:39 pm

wat nou kijken of het gedoogd word ? :ban:

gewoon DOEN.. (nee niet zoals frans)

ik bedoel de cokedealende N....rs in Rdam worden ook niet gedoogd .. er wordt gewoon niets aan gedaan .. de hangmarokjes in mn oude buurt werden ook niet gedoogd.. ze Durfde er niets aan te doen.. :bandana:

tis lullig als je alleen aant biken ben maar met een grote groep rijden ze gewoon VoorBij... 8)

en anders wat ? bang om een boete te krijgen ?
wat willen ze schrijven dan .. je mag niet graven ? of niet fietsen daar >?
(let wel als er een hek omheen staat ligt de situatie iets anders !!)

fs180

Bericht door fs180 » do feb 18, 2010 2:31 pm

is gewoon grasveld dus openbaar terrein, volgens mij overtreed ik dan ook geen elke wet. Toestemming ga ik zkeer niet vragen nee, maar wel bij bestemmingsplan kijken of er niet binnekort gewoon iets zal komen, beetje kansloos om er dan al die tij din te steken..
zag wel een paadje van voetsporen, dus hondenuitlaters zijn er vast aanwezig maar opzich zou dat geen probleem op moeten leveren..

jaspero

Bericht door jaspero » do feb 18, 2010 3:34 pm

Ik zou ook gewoon graven, en hopen dat je er lang plezier van zult hebben

thenigelman

Bericht door thenigelman » do feb 18, 2010 3:47 pm

bedoel je het stedelijk college of het ID college?
ik dacht namelijk dat er huizen gebouwd werden bij het stedelijk college.
best klote want ik woon er tegenover 8)

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » do feb 18, 2010 4:33 pm

cyberhawk schreef:wat nou kijken of het gedoogd word ? !!)
ik zei ook niet dat ik het ermee eens ben als de gemeente de boel omploegt (zolang het niet in een natuurgebied ofzo is)

een boete zal je idd. niet zo snel krijgen maar het zou alleen een beetje zuur zijn als die gast zich gelijk al het lazerus schept aan een enorm pumptrack en de gemeente het vervolgens een week later met de grond gelijk maakt.

en het is voor de gemeente veel eenvoudiger niet toegestane bouwsels (pumptracks en zo) op hun grond weg te halen dan om hangjongeren die heel vaak wettelijk gezien niks fout doen weg te jagen.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

fs180

Bericht door fs180 » vr feb 19, 2010 10:02 pm

thenigelman schreef:bedoel je het stedelijk college of het ID college?
ik dacht namelijk dat er huizen gebouwd werden bij het stedelijk college.
best klote want ik woon er tegenover 8)
Ja een van die twee, als ik beetje op internet zoek lijkt het dat het id college was. Was vandaag bij gemeente voor de bouwplannen, maar was het adres vergeten. De man kon zich alleen niets bedenken wat daar gebouwd zou worden dus wellicht nog even vrij spel. Morgen nog wel even langs met het precieze adres 8)

glenn

Bericht door glenn » vr feb 19, 2010 11:05 pm

BiKeRbOi schreef:zoiets legaal krijgen zal jaaaaren duren in zoetermeer, dus je kan het beter zonder toestemming bouwen en hopen dat het niet weg wordt gehaald
wij in brasschat hebben 5 jaar gezaagd voor een stukje grond
just ride

Arjo@dTb
Contacteer:

Bericht door Arjo@dTb » za feb 20, 2010 1:13 pm

ik zou gwn gaan diggen. Beter heb je tenminste ff plezier, dan dat je geen plezier hebt gehad. is idd wel kut als het weggehaald zou worden. wij hebben namelijk ook wat trails verloren. 1tje was wel terrecht, bij een speeltuintje :D, maar onze laatste niet. niemand had er last van :x . maarja we hebben er wel plezier gehad en daar gaat het voor mij om 8)

zo te horen zijn er geen echte plannen dus weet je dat je er wel ff kunt blijven lijkt mij.

grtz. arjo
ride every day.

Plaats reactie