Six six one Evo pressure suit

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Lautje
Six six one Evo pressure suit

Bericht door Lautje » do jan 21, 2010 8:33 am

Zijn er mensen die al ervaring hebben met de Six six one Evo pressure suit, geeft het de zelfde bescherming als de suits met kunststof beschermkappen? En weet iemand een winkel (het liefst in de buurt van Amsterdam) waar ze deze hebben?

Alvast bedankt!

trixie24

Bericht door trixie24 » do jan 21, 2010 9:15 am

Bespaar jezelf een hoop geld en bestel dit soort dingen uit Engeland of Duitsland...
Het scheelt echt een hoop op dit soort producten!

Mocht je het in NL voor een leuke prijs kunnen krijgen dan is dat uiteraard helemaal fijn!

Lautje

Bericht door Lautje » do jan 21, 2010 9:21 am

Dank je voor je reactie. Dat doe ik gebruikelijk ook, maar ik wil wel weten of het goed zit en of de maat goed is.

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » do jan 21, 2010 10:28 am

Als het niet past kun je het gewoon terug sturen hoor...
Specialized Demo 8 2011

Whouz

Bericht door Whouz » do jan 21, 2010 11:43 am

aanbieding @chain nu ;)
75 euro ofzo dacht ik... daar vind je hem haast nergens voor denk

Lautje

Bericht door Lautje » do jan 21, 2010 1:44 pm

Dat is niet diegene die ik zoek. Ik wil de Evo versie en was benieuwd of mensen daar al ervaring mee hebben of wat over hebben gehoord.

http://www.sixsixone.com/Catalog_661Bik ... 71fa59be68[/url]

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » do jan 21, 2010 9:47 pm

Heb de Evo net een weekje of 2 binnen.
Moest volgens de 661 maattabel een L hebben, dus die heb ik besteld. Past perfect.
- Rug- en borstbescherming is erg goed, sluit mooi aan op t lichaam.
- Armbescherming is iets dikker dan verwacht, maar niet te dik. Jersey kan er nog goed overheen.
- Er zit een rits in het midden en met klittenband kun je de borstbescherming loshalen. Het is dus makkelijk aan- en uitdoen en hij zit door het soort shirt (waar de rits inzit) erg fijn. Shirt eronder lijkt me niet eens nodig (voor die warme zomerdagen).
- Schouderbescherming zit meer aan de zijkant van de schouders dan aan de bovenkant (wat ik gewend was), maar blijft wel erg goed op zn plek zitten.
- En last but not least: ik heb er nog niet mee gefietst. Verwacht dat ie goed blijft zitten, in elk geval veel beter dan mn Race Facy Rally protector, die ik de afgelopen 2 jaar heb gebruikt.

Zoals het er nu uitziet, absoluut een aanrader. Maar zal opnieuw posten als ik er eens flink mee gefietst heb!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

xxtreme1979
Contacteer:

Bericht door xxtreme1979 » vr jan 22, 2010 1:01 am

Hoi Lars,

Paar vraagjes:

Valt ie voor jouw gevoel wat groter of kleiner dan je had verwacht en met de sizechart van de site van 661 in het achterhoofd. (mijn maten vallen precies tussen medium en large namelijk)
Waar heb jij hem besteld?
Hoe zit ie op de fiets?

Tnx!

Lautje

Bericht door Lautje » vr jan 22, 2010 3:30 pm

Hey Lars,

Dank je voor jouw antwoord. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar jouw ervaring met de maattabel.

antieci

linkje

Bericht door antieci » vr jan 22, 2010 8:14 pm

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » ma jan 25, 2010 11:12 am

Hij zit goed, maar is wel eerder te groot dan te klein. Maar dat ligt misschien ook aan mij, ik heb de bodyprotector graag strak, bijna krap, zodat de beschermplaten niet alle kanten op schuiven. Met die matentabel zat ik net bij een L, weet ook zeker dat een M te klein was geweest. Maar als je er tussenin zit, zou ik zeker een M nemen.
Heb m bij CRC besteld. Niet te duur en snel in huis :)
Hoe ie op de fiets zit weet ik nog niet. Misschien dat ik m binnenkort eens op doe, maar de echte test komt pas in april als de bikeparks weer open gaan ;)

Cheers!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

Plaats reactie