SS CX wedstrijd(je) Soesterhoogt: 23 januari 2010
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, Ninko, held!
ik ga denk ik 39-18 rijden, het is daar alles behalve vlak
En Monstercross, smalle banden heb ik niet.
JJ
ik ga denk ik 39-18 rijden, het is daar alles behalve vlak

En Monstercross, smalle banden heb ik niet.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik ga ook voor 39-18, lijkt me groot zat. En als je ook nog wilt remmen met je benen helemaal...
Iets bredere bandjes is wel lekkerd op een singlespeed crosser. Ik rij al een heel seizoen (geared) met Racing Ralphs. Lekker hoor, maar de 30mm Michelin Mud-II was op zich ook erg goed. Er liggen hier en daar ook wat boomworteltjes dus 35mm is misschien wel fijn - als het in je frame past tenminste.
Iets bredere bandjes is wel lekkerd op een singlespeed crosser. Ik rij al een heel seizoen (geared) met Racing Ralphs. Lekker hoor, maar de 30mm Michelin Mud-II was op zich ook erg goed. Er liggen hier en daar ook wat boomworteltjes dus 35mm is misschien wel fijn - als het in je frame past tenminste.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat mij betreft: Nee. Of singlespeed of niet. Doe er maar eens een beetje moeite voorExar schreef:Als ik mijn doubletaps nou vastducttape, mag ik dan ook meedoen?

Maar ja, ik heb niks te vertellen, Mateis?
JJ
Mhehe, zullen wij ze anders voor je vasttapen?JJ schreef:Wat mij betreft: Nee. Of singlespeed of niet. Doe er maar eens een beetje moeite voorExar schreef:Als ik mijn doubletaps nou vastducttape, mag ik dan ook meedoen?Buiten mededinging kunje natuurlijk altijd mee doen, maar ik denk dat je daar in je hoofd niet echt goed mee kan omgaan
Ombouwen dus dat apparaat!
Maar ja, ik heb niks te vertellen, Mateis?
JJ

Wees welkom, hoor. Ik controleer wel even vantevoren. Wel terecht dat een elite wat extra zooi mee sleept, lijkt me. Deze maatregel kan natuurlijk alleen bij Sram fatsoenlijk gedaan worden... Shimanorijders kunnen na de start altijd wat lichter schakelen en Camparijders kunnen een voordeeltje pakken voor een eindsprint, dus die doen sowieso buiten mededinging mee.
Held!keywee schreef:Even voor de volledigheid, kan iemand mij een GPS coordinaat geven. Ik fiets vanaf Amsterdam, en wil zeker weten dat ik niet tijd verspil door te gaan zoeken naar de parcours.
Tot Zaterdag.

Ik heb me nooit in GPS verdiept, klinkt dit als een logisch coordinaat? Is een soort van vage indirecte knip-plak van googlemaps: +52° 8' 18.67", +5° 17' 36.52".

-
ss cx
kom ook,
denk wel dat ik achteraan moet staan met een 70 cm breed stuur en 3,7 inch brede banden....
denk wel dat ik achteraan moet staan met een 70 cm breed stuur en 3,7 inch brede banden....
wie heeft er nog een cx frame
wil wel mee doen heb nog geen cx singlespeed en heb geen tijd om om te bouwen! Wie heeft voor een klein prijsje of iets te ruilen een cx frame (57-58 c-t) met voorvork, balhoofd, bracketas en mogelijk stuurpen plus racestuur? In de buurt van Utrecht.
thnks bnz
thnks bnz
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Deze wedstrijd wordt de eerste van de Team SInglespeed Holland Singlespeed Cup 2010!
Voor meer info over de opzet, kijk hier!
JJ
Voor meer info over de opzet, kijk hier!
JJ
Re: wie heeft er nog een cx frame
Heu, ik heb een 55cm Alan frame uit volgens mij '78 of '82 staan met alles erop en eraan wat je wenst. Maar dat is een beetje een eng ding. Gegarandeerd 5 cm vorkchatter, onwijs slappe bak... De achterpadden zijn echter lang genoeg om em te singelen.benz schreef:wil wel mee doen heb nog geen cx singlespeed en heb geen tijd om om te bouwen! Wie heeft voor een klein prijsje of iets te ruilen een cx frame (57-58 c-t) met voorvork, balhoofd, bracketas en mogelijk stuurpen plus racestuur? In de buurt van Utrecht.
thnks bnz
Je mag dus ook mee komen doen met versnellingen, trouwens... Lees de eerste post.

Re: wie heeft er nog een cx frame
Ik heb nog iets, vanavond een fotobenz schreef:wil wel mee doen heb nog geen cx singlespeed en heb geen tijd om om te bouwen! Wie heeft voor een klein prijsje of iets te ruilen een cx frame (57-58 c-t) met voorvork, balhoofd, bracketas en mogelijk stuurpen plus racestuur? In de buurt van Utrecht.
thnks bnz
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: locatie
Ja daar!tuindor schreef:locatie waar het nkss een paar jaar terug was?
Jelle