zadelpenklem 34.9 zwart
Moderator:Beheerders
Iemand een zadelpenklem 34.9 (liefst zwart) QR of schroef maakt niet zoveel uit.
- Arnetteman
Mwoah, mijn stalen frame heeft een 30mm clamp, en mijn vorige ook. 34.9 is vrij gangbaar met een 27.2 zadelpen in alu-frames.Arnetteman schreef:Dat is toch een redelijk krappe maat?
Voor stalen frame zeker?
Ik heb ooit een stalen frame opgebouwd gehad waar ik een vrij krappe zadelpenklem voor nodig had. QR en zwart. Ik denk dat ik hem nog heb maar weet niet wat voor maar het is. Ik zal voor je kijken en dan PB ik je wel even.
Ik heb zat clamps liggen maar ze kosten geen drol in de winkel, dus het zal niet opwegen tegen verzendkosten schat ik in en de moeite van verzenden.
- Arnetteman
Ah joh, die dingen wegen niks, even wikkelen in wat keukenrol, in een envelop en klaar. 44 cent er op en TNT redt zich er wel mee.Erikje schreef:Mwoah, mijn stalen frame heeft een 30mm clamp, en mijn vorige ook. 34.9 is vrij gangbaar met een 27.2 zadelpen in alu-frames.Arnetteman schreef:Dat is toch een redelijk krappe maat?
Voor stalen frame zeker?
Ik heb ooit een stalen frame opgebouwd gehad waar ik een vrij krappe zadelpenklem voor nodig had. QR en zwart. Ik denk dat ik hem nog heb maar weet niet wat voor maar het is. Ik zal voor je kijken en dan PB ik je wel even.
Ik heb zat clamps liggen maar ze kosten geen drol in de winkel, dus het zal niet opwegen tegen verzendkosten schat ik in en de moeite van verzenden.