burnside

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » do jan 14, 2010 1:01 pm

Steelhead Rider schreef:
BiKeRbOi schreef:Als ik het goed weet heeft de GURU er wel voor gezorgd met een aantal BMXers dat het nieuwe skatepark in Rotterdam nu ook mtb+bmx toelaat, ipv dat je elke keer weg wordt gestuurd door van die taakstrafgastjes die daar de hele dag rondjes rijden in hun golfkarretjes :lol:
Je bedoelt het Zuiderpark in Rotterdam? Zo ja, dan heb je geen idee waar de fuck je het over hebt en dat zal ook niet de eerste keer zijn. Ik weet niet of Mark er ooit geweest is om met die mensen daar te praten, maar ik ben er wel geweest met 3 andere BMX-ers om dat te doen en het zijn ZEKER geen "taakstrafgastjes" die er werken, maar vrijwilligers die iets willen doen voor de gemeenschap en het zelf ook onzin vonden dat fietsers niet toe werden gelaten. Alweer blijkt dat je maar uit je nek lult, zoals bij de meerderheid van je posts. En ja ik weet dat je wel weer iets onzinnigs gaat verzinnen als "jij lult uit je nek" want normaal discussiëren kan je toch niet.

ik heb niet zelf met het bestuur gepraat maar jonathan en nog wat bmxers wilden een tijdje terug toen je er nog niet mocht rijden met een hele groep bmxers een soort protest jam achtig iets houden, waar ik hem vanaf heb gepraat

vervolgens is hij met rutger pauw naar het bestuur gegaan en hebben ze geregeld dat je er mag rijden zolang je plastic pedalen hebt en alleen grindt met plegs dus de eer gaat vooral (als dat al wat boeit-hallo pimbmx 8) ) naar jona en rutger.

en wat die TOPpers betreft, het merendeel is gewoon relaxed maar er zitten wel een paar josti's tussen; toen dat park er net was zag ik wel een keer dat een paar mtbérs weggejaagd werden onder het mom van "opkankeren nu" , niet echt taalgebruik wat je van een overheidsinstantie mag verwachten dacht ik.
Laatst gewijzigd door de G U R U op do jan 14, 2010 1:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do jan 14, 2010 1:06 pm

Ja, die dag dat hij er met Rutger Pauw was waren ik en Stijn er ook bij. Dus ik weet hoe 't zit en ik weet dat de mensen daar vrijwilligers zijn die zich gewoon inzetten voor jongeren, niet alleen het skatepark maar ook andere activiteiten. Goed, dat er een paar begonnen te schelden is jammer. Maar om ze te generaliseren als "taakstrafgastjes" slaat ook nergens op.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » do jan 14, 2010 1:08 pm

pimbmx schreef:.
als je half zo goed kon lezen als dat je kan fietsen dan had je dat hele lulverhaal niet hoeven schrijven..

leg mij eens uit waar ik klaag dat er te weinig skateparks open zijn voor mtbers? startpost ging er als ik me niet vergis om of je burnside binnen mag. of leg eens uit waarom je zoveel voor de mtb scene zou moeten doen om pas kritiek te kunnen leveren?

en wat dat niet mogen betreft, ik ken jou (gelukkig) niet maar ik voel er weinig voor om door een paar bmxers de les gelezen te worden over fietskeuze, zeker niet als dat nergens op gebaseerd is.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » do jan 14, 2010 1:11 pm

Steelhead Rider schreef:Ja, die dag dat hij er met Rutger Pauw was waren ik en Stijn er ook bij. Dus ik weet hoe 't zit en ik weet dat de mensen daar vrijwilligers zijn die zich gewoon inzetten voor jongeren, niet alleen het skatepark maar ook andere activiteiten. Goed, dat er een paar begonnen te schelden is jammer. Maar om ze te generaliseren als "taakstrafgastjes" slaat ook nergens op.
mee eens, TOS is geen taakstraf maar een bijbaan/stage achtig iets

http://www.thuisopstraat.nl/stad.php?i_ ... i_std_id=1

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do jan 14, 2010 1:32 pm

@Steelhead rider: ik heb ervoor gezet 'als ik het goed weet', dus daarmee zeg ik dat ik er niet 100% zeker van ben ;)

En misschien had ik dan geen gelijk met dat TOS, maar jouw gedrag is wel fokking irritant. Je zit constant kutopmerkingen te maken etc. Dus let ff op je taalgebruik wil je ;) Thanx

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do jan 14, 2010 1:58 pm

Ook al zijn het kutopmerkingen, ik scheld niet (veel), dus dat je zegt dat ik moet letten op m'n taalgebruik slaat nergens op. Maar leuk geprobeerd.

nut-case

Bericht door nut-case » do jan 14, 2010 2:26 pm

nou ik zal ook een seen duit in het zakje doen:

pim, ik rijd regelmatig in skateparken (vooral skateland) en persoonlijk vin dik het een heel mooi plan om een bmx/mtb park op te bouwen, alleen is het voor mij nu geen optie om naar eindhoven te rijden en daar met mijn minimale skills tussen een hoop halve pro's te rijden.
een vriedn van me robert vraagt wel regelmatig of ik mee ga maar dat is meestal op een dag dat ik niet kan. maar ik zla zeker nog een komken rijden.

oja, steelhead guru en de rest.. ook jij pim... doe es niet zo snel op je tenen getrapt, burn side is in mijn opini gewoon een kortzichtig park met een gesloten instelling, alles wat min of meer vreemd is en niet aan de gevestigde orde voldoet telt niet mee.
en voglens mij telt dit voor meer skateparken.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » do jan 14, 2010 3:52 pm

Pim ik prijs je moeite voor de bmx en mtb scene, echt super tof! en ook ik wil je graag is steunen net als een kleine groep mtbers die er wel moeite voor willen doen!
je plannen klinken mij geweldig!

en wat die noot hierboven zegt....
doe eens ontspannen... zijn gewoon meeningen en opvattingen van mensen. die niet altijd juist zijn. kan dan ook normaal gezegt worden en niet zo teentjes getrapt;) hehe

one love!! t blijft allemaal wieltjes een frame en een stuur waarmee we allemaal tricks op doen. of t nou 20, 18, 26 of 24 inch is. boeit niet in mijn ogen.
teamrider:
www.psbmx.com

merrybike

Bericht door merrybike » do jan 14, 2010 4:06 pm

vieze vinnie schreef:Pim ik prijs je moeite voor de bmx en mtb scene, echt super tof! en ook ik wil je graag is steunen net als een kleine groep mtbers die er wel moeite voor willen doen!
je plannen klinken mij geweldig!

en wat die noot hierboven zegt....
doe eens ontspannen... zijn gewoon meeningen en opvattingen van mensen. die niet altijd juist zijn. kan dan ook normaal gezegt worden en niet zo teentjes getrapt;) hehe

one love!! t blijft allemaal wieltjes een frame en een stuur waarmee we allemaal tricks op doen. of t nou 20, 18, 26 of 24 inch is. boeit niet in mijn ogen.
+1
ik ben het alleen nog steeds niet mee eens met pim over dat bmx vs. MTB gedoe,
ja bmx is wendbaarder en zal je makkelijker tricks op doen.U
maar wat maakt dat nou uit, het gaat om de fun, en zoals vinnie zegt niet om de wielmaat

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do jan 14, 2010 4:08 pm

vieze vinnie schreef:doe eens ontspannen... zijn gewoon meeningen en opvattingen van mensen. die niet altijd juist zijn.
Hoe kan een mening niet juist zijn?

pimbmx

Bericht door pimbmx » do jan 14, 2010 4:12 pm

de G U R U schreef:arrogante kutskaters heb ik niet zo'n last van en die heb je trouwens ook overal (daar zijn het skaters voor)

wel een beetje dom van dat bestuur, dirt/street mtbers rijden niet per se meer in de weg dan bmxers (zeker gezien het feit dat de meeste met rem rijden) en het zou burnside een hoop extra bezoekers opleveren..
de G U R U schreef:als je half zo goed kon lezen als dat je kan fietsen dan had je dat hele lulverhaal niet hoeven schrijven..

leg mij eens uit waar ik klaag dat er te weinig skateparks open zijn voor mtbers? startpost ging er als ik me niet vergis om of je burnside binnen mag. of leg eens uit waarom je zoveel voor de mtb scene zou moeten doen om pas kritiek te kunnen leveren?

en wat dat niet mogen betreft, ik ken jou (gelukkig) niet maar ik voel er weinig voor om door een paar bmxers de les gelezen te worden over fietskeuze, zeker niet als dat nergens op gebaseerd is.
Jij spreekt over een dom bestuur van Burnside en dat het een hoop extra bezoekers zou opleveren. Je lult dus gewoon uit je nek. Herm heeft dat park echt al lang en die heeft er echt wel over nagedacht. Ik heb ook ervaring met MTB bezoekers en jij doet een uitspraak die totaal nergens op gebaseerd is.

De thread gaat al snel over andere parken waar jij vervolgens ook weer vraag waar je wel en niet in mag.
de G U R U schreef:
wordt niks dus

weet jij of waalhalla en the edge wel te rijden zijn voor mtbers? ben die sneeuw een beetje zat..
Je bent de sneeuw zat en je wilt binnen fietsen. Veel van je posts hebben een negatieve lading.

Je bent wel grappig opzich. Hoezo is de fietskeuze nergens op gebaseerd? Ik gaf toch een voorbeeld van Motocross? Bovendien heb ik zelf ook wel eens op een MTB gereden en ik weet wel hoe dat voelt ten opzichte van een MTB. Darren Barrecloth en Lance McDermott rijden bijvoorbeeld allebei BMX en MTB, zoals jij waarschijnlijk wel weet want je zit volgens mij meer op internet dan op je fiets. Het is echt wel te combineren. Misschien kan jij dat persoonlijk niet maar dat komt waarschijnlijk omdat je teveel op Dirty Pages zit.

Je mag best veel kritiek hebben als je verder geen ene reet uitvoert maar in principe heeft je mening weinig waarde want je hebt er weinig kaas van gegeten. De beste stuurlui staan al wal.

Je had het in een vorige post trouwens over dat ik 'neerbuigend' was ten opzichte van MTB-ers. Kijk eerst eens naar jezelf.
de G U R U schreef:ik ken jou (gelukkig) niet maar ik voel er weinig voor om door een paar bmxers de les gelezen te worden over fietskeuze, zeker niet als dat nergens op gebaseerd is.
Je wil niet dat BMX-ers jou de les lezen. Jij voelt je wel echt de man he hier op DirtyPages, jammer genoeg voor jou ben je dat helaas totaal niet. Je bent mij wel lekker aan het afschilderen als iemand die wel kan fietsen maar verder dom is. Ikzelf en de mensen die mij kennen die weten wel hoe ik echt ben. Maar jij mag dat gerust doen hoor als jij je daar beter door voelt!

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do jan 14, 2010 4:39 pm

Ik snap die laatste post van de G U R U wel, kom maar eens als mtb-er op bmxigans: je wordt helemaal afgezeikt en afgekraakt

Terwijl bmx-ers wel worden geaccepteerd op dirty-pages

b-dirt

Bericht door b-dirt » do jan 14, 2010 5:24 pm

ja joh MTB-ers shinen niet genoeg in de ogen van een bmxer :lol:

streeter

Bericht door streeter » do jan 14, 2010 5:37 pm

b-dirt schreef:ja joh MTB-ers shinen niet genoeg in de ogen van een bmxer :lol:
waar baseer je dat nu weer op. Neem aan dat dat heel erg sarcastich was?
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

pimbmx

Bericht door pimbmx » do jan 14, 2010 6:04 pm

Even nog een reactie op hierboven. Ik weet dat sommige BMX-ers geen hoge pet op hebben van MTB-ers, dat ligt vooral aan dat er in de MTB scene veel rijders zijn die een asociaal dure fiets hebben en bijna niet fietsen. Maar als je van rijden houdt, net als de meesten is er met ook hen geen probleem hoor.

Dit is trouwens m'n laatste post in deze thread. Ik wil elke MTB-er en in het speciaal 'de G U R U' uitnodigen om te komen fietsen in Eindhoven. Dat is leuker dan je tijd verspillen op Dirty Pages :)

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do jan 14, 2010 7:20 pm

pimbmx schreef:Ikzelf en de mensen die mij kennen die weten wel hoe ik echt ben.
Dit klopt als een bus!
Een van de relaxste bmx'ers die ik ken.

Maar dit topic lijkt me duidelijk en klaar.
Dus binnenkort maar een keer daar met zn alle gaan rollen ?

Jp

ps, iemand iets van waalhalla gehoord?
Heb zelf niet gemaild, maar wie weet was iemand zo nieuwsgierig.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

nut-case

Bericht door nut-case » do jan 14, 2010 7:52 pm

mtb invasie op een bmx park????? gaat dat wel goed????

ja.. dat heet sarcasme
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Marcuos

Bericht door Marcuos » do jan 14, 2010 7:59 pm

nut-case schreef:alleen is het voor mij nu geen optie om naar eindhoven te rijden en daar met mijn minimale skills tussen een hoop halve pro's te rijden.
Ik ben absolute geen held in het fietsen. Ben dan wel pas van mtb naar bmx over gestapt maar ik heb altijd al samen met bmx-ers gefietst. Ik heb nooit het gevoel gehad (op een enkele fietser na dan) dat ik door mijn mindere skill's of grotere wielen er anders naar mij werd gekeken.

Ik weet wel dat dit volledig aan je eigen instelling ligt. Vaak als ik andere mtb-ers zie die wat mindere skills hebben passen hun gedrag (rijd gedrag) niet aan aan hoe het hoort in een park.

Het is super gezellig in eindhoven dus kom allemaal gezellig rijden. Niet te veel tegelijk anders wordt het te druk en het is nu al vaak druk.

Pim :arms: park
Life is what happens while you're busy making other plans.

Siroj.

Bericht door Siroj. » do jan 14, 2010 8:04 pm

Ik kom heel graag een x langs, is voor mij maar een stukje.... maar met mijn skills is het niet vet als ik daar in me eentje als MTB-er sta :D

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » do jan 14, 2010 8:45 pm

mening die niet juist is, is een mening die geprobeert ondersteunt te worden door zeer slechte of uit boosheid ontstaande agumenten. maar je hebt een point, meningen zijn eigenlijk altijd goed;)
teamrider:
www.psbmx.com

Boudie

Bericht door Boudie » vr jan 15, 2010 5:08 pm

Fuck die BMXERS!!!!

:bicycle:

Oscarito

Bericht door Oscarito » vr jan 15, 2010 5:16 pm

Boudie schreef:Fuck die BMXERS!!!!

Stoer! :o

Siroj.

Bericht door Siroj. » vr jan 15, 2010 5:31 pm

Boudie schreef:Fuck die BMXERS!!!!

lang over nagedacht verwacht ik zo... en ook erg netjes geformuleerd. En toch vind ik het nergens op slaan!

Respect voor elkaar maakt het een stuk gezelliger

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr jan 15, 2010 5:36 pm

Ja WTF joh Bou, ik voel me beledigd!

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » vr jan 15, 2010 5:55 pm

ik vind bou zn woorden een mooi slot voor deze topic
teamrider:
www.psbmx.com

Plaats reactie