Steelhead Rider schreef:Je bedoelt het Zuiderpark in Rotterdam? Zo ja, dan heb je geen idee waar de fuck je het over hebt en dat zal ook niet de eerste keer zijn. Ik weet niet of Mark er ooit geweest is om met die mensen daar te praten, maar ik ben er wel geweest met 3 andere BMX-ers om dat te doen en het zijn ZEKER geen "taakstrafgastjes" die er werken, maar vrijwilligers die iets willen doen voor de gemeenschap en het zelf ook onzin vonden dat fietsers niet toe werden gelaten. Alweer blijkt dat je maar uit je nek lult, zoals bij de meerderheid van je posts. En ja ik weet dat je wel weer iets onzinnigs gaat verzinnen als "jij lult uit je nek" want normaal discussiëren kan je toch niet.BiKeRbOi schreef:Als ik het goed weet heeft de GURU er wel voor gezorgd met een aantal BMXers dat het nieuwe skatepark in Rotterdam nu ook mtb+bmx toelaat, ipv dat je elke keer weg wordt gestuurd door van die taakstrafgastjes die daar de hele dag rondjes rijden in hun golfkarretjes![]()
ik heb niet zelf met het bestuur gepraat maar jonathan en nog wat bmxers wilden een tijdje terug toen je er nog niet mocht rijden met een hele groep bmxers een soort protest jam achtig iets houden, waar ik hem vanaf heb gepraat
vervolgens is hij met rutger pauw naar het bestuur gegaan en hebben ze geregeld dat je er mag rijden zolang je plastic pedalen hebt en alleen grindt met plegs dus de eer gaat vooral (als dat al wat boeit-hallo pimbmx

en wat die TOPpers betreft, het merendeel is gewoon relaxed maar er zitten wel een paar josti's tussen; toen dat park er net was zag ik wel een keer dat een paar mtbérs weggejaagd werden onder het mom van "opkankeren nu" , niet echt taalgebruik wat je van een overheidsinstantie mag verwachten dacht ik.