Dik!! Dat is nou echt mijn droom auto! Helaas nog een een beetje boven mijn budget!Bartacus0001 schreef:Onze vakantie/fiets-auto is eenVW camper met een hefdak. Je kan er 4 fietsen aan hangen en (best wel) snel en comfortabel mee op weg zijn.
JJ
Moderator:Beheerders
Dik!! Dat is nou echt mijn droom auto! Helaas nog een een beetje boven mijn budget!Bartacus0001 schreef:Onze vakantie/fiets-auto is eenVW camper met een hefdak. Je kan er 4 fietsen aan hangen en (best wel) snel en comfortabel mee op weg zijn.
ja t1 t/m t5 heb ik ook gedacht. Mijn vader heeft zelf een caddy tdi, en heb persoonlijk vaak gereden in t4 t/m t5. 2.5 tdi en zelfs 2.8 v6Bartacus0001 schreef:Zo'n US-bus, een T1, T2 of T5? Ik kan je wel wat vertellen over de T4 en T5. De andere T's zijn meer Bartje zijn specialiteit.
Die groen/witte T1 is inderdaad een plaatje!
die wou ik ook maar die raden ze te strengste af hehexRemcox schreef:
mijn nieuwe bak
Fiat Stilo JTD 16v 140 pk
ik heb er nu een jaar zonder enige problemen in gereden?Wat voor problemen zouden er moeten zijn dan? Ik heb alleen 2 gloeispiralen moeten vervangen. Verder niks geen problemen. Ga hem binnenkort wel weg doen denk ik, ik wil graag een Volvochillozz schreef:die wou ik ook maar die raden ze te strengste af hehexRemcox schreef:http://p1.pinkbike.com/photo/3176/pbpic3176167.jpg
mijn nieuwe bak
Fiat Stilo JTD 16v 140 pk
k rijdt nu een fiat punto 2 sport en ook heel veel gezeik mee en mee gehad heheeh
dus bij mij geen nieuwe fiats meer meerdere garage's waar k info gehaald heb raade me allemaal deze auto af vandaar na de winter ma kijkken voor een nieuwe met deze de winterdoorkomen en dan komt der weer een mooie dikke bak :P
suc6 met die stilo(t is en blijft wel een mooie auto vooral t interieur;))
wat deraan kapot zou moeten gaan nja zowat alles XDxRemcox schreef:ik zit al op 180000...Siroj. schreef:de meeste problemen beginnen ook pas naar 150.000 enja Volvo is net iets meer kwaliteit als fiat
nou hier geen problemen. Alleen dus 2 gloeispiralen... Maarja idd gehoord dat de abarth wat meer problemen heeft dan deze diesel. altijd starten en lopen, zelfs met 2 gloeispiralen kapot in -10....chillozz schreef:wat deraan kapot zou moeten gaan nja zowat alles XDxRemcox schreef:ik zit al op 180000...Siroj. schreef:de meeste problemen beginnen ook pas naar 150.000 enja Volvo is net iets meer kwaliteit als fiat
men punto is al grondig onder handen geweest teveel aan gedaan motorisch te erg gewoon t schijnt dat de stilo's t nog veel erger hebben ( k praat dan wel over de abarth selespeed) die wou k dan ook
schijnt zeer veel electrische problemen te hebben en veel motor storingen