Trunk Sale @ SFA BIKEPARK
Moderator:Beheerders
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Op 28 november vanaf 11.00 uur kan er op het SFA Bikepark al je overtollige voorraad onderdelen verkocht worden. Deelname is gratis.
Ook Anneke Beerten and friends zullen er zijn.
Voor meer info:
Check: http://www.freerideachterhoek.nl
See You All!!!!!!!
Ook Anneke Beerten and friends zullen er zijn.
Voor meer info:
Check: http://www.freerideachterhoek.nl
See You All!!!!!!!
check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
Beste Mensen,
Zoals SFA al zei, ben ik ook aanwezig op deze dag.
Ik heb de laatste jaren veel spullen ontvangen en mijn garage
word een beetje te klein
Naast wat spullen te verkopen geef ik ook nog wat spullen weg, je maakt dus kans om op deze dag ook nog coole spullen te winnen van onder andere Oakley, THE, Skullcandy en Alpinestars!
We gaan er een leuke dag van maken en alles gaat voor een prikkie weg, dus zorg dat je er bij bent!!
Groeten,
Anneke
Zoals SFA al zei, ben ik ook aanwezig op deze dag.
Ik heb de laatste jaren veel spullen ontvangen en mijn garage
word een beetje te klein

Naast wat spullen te verkopen geef ik ook nog wat spullen weg, je maakt dus kans om op deze dag ook nog coole spullen te winnen van onder andere Oakley, THE, Skullcandy en Alpinestars!
We gaan er een leuke dag van maken en alles gaat voor een prikkie weg, dus zorg dat je er bij bent!!
Groeten,
Anneke
-
- Contacteer:
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Iedereen die wat wil verkopen of gewoon een dagje wil rijden is welkom.
volgens mij moeten er genoeg mensen zijn die wat willen verkopen.
De BBQ staat ook de hele dag aan en er komt nog zoiets als een ''best trick contest''
(als je niet blij bent met wat je gewonnen hebt verkoop je het gewoon gelijk weer).
wil je er een weekend van maken en nog wat meer biken dan alleen het park,laat het mij even weten en je kunt hier wel ergens pitten.
Opa(maarten)
volgens mij moeten er genoeg mensen zijn die wat willen verkopen.
De BBQ staat ook de hele dag aan en er komt nog zoiets als een ''best trick contest''
(als je niet blij bent met wat je gewonnen hebt verkoop je het gewoon gelijk weer).
wil je er een weekend van maken en nog wat meer biken dan alleen het park,laat het mij even weten en je kunt hier wel ergens pitten.
Opa(maarten)
Ride S.F.A
- freerideachterhoek
- Contacteer:

- freerideachterhoek
- Contacteer:
Nee, The big line is nog in tact.
Weet eigenlijk niet of die al gereden is omdat we de laatste weken voor de sluiting nog druk waren met shapen. Maar echt gereden???
Misschien ben jij dan de eerste
. Glory forever!!!!
Weet eigenlijk niet of die al gereden is omdat we de laatste weken voor de sluiting nog druk waren met shapen. Maar echt gereden???
Misschien ben jij dan de eerste

- Jean-Pierre
Wie-o-wie zijn der allemaal van de partij?
Ik ben eignelijk wel van plan maar dat klote weer zit niet helemaal mee. En ik moet uit friesland komen dusss dan heb ik geen zin dat als ik er ben ik weer terug kan zwemmen.
Maar als er meer komen is het mischien alwel weer gezelliger/beter.
So.. who's there saturday?
Ik ben eignelijk wel van plan maar dat klote weer zit niet helemaal mee. En ik moet uit friesland komen dusss dan heb ik geen zin dat als ik er ben ik weer terug kan zwemmen.
Maar als er meer komen is het mischien alwel weer gezelliger/beter.
So.. who's there saturday?
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Hier een kleine greep uit mijn assortiment Zaterdag 
Kleding:
-Helmen - knie beschermers - body protectie - handschoenen - cross broeken - cross shirts - jassen - tassen
Onderdelen:
Wielen DH en 4-cross - vorken - banden DH en 4-cross - wat klein materiaal.
En vergeet niet dat je nog leuke prijzen kunt winnen. Ik hoop dat het weer mee zit en dat er te fietsen valt.... mocht dat niet het geval zijn dan verzinnen we daar wel een leuk alternatief om wat goodies van Oakley, Alpinestars, THE en Skullcandy te winnen!!!
Ik hoop dat jullie er bij zijn!
Anneke

Kleding:
-Helmen - knie beschermers - body protectie - handschoenen - cross broeken - cross shirts - jassen - tassen
Onderdelen:
En vergeet niet dat je nog leuke prijzen kunt winnen. Ik hoop dat het weer mee zit en dat er te fietsen valt.... mocht dat niet het geval zijn dan verzinnen we daar wel een leuk alternatief om wat goodies van Oakley, Alpinestars, THE en Skullcandy te winnen!!!
Anneke
- Jean-Pierre
Zo dat klinkt goed!Anneke schreef:Hier een kleine greep uit mijn assortiment Zaterdag
Kleding:
Onderdelen:
Anneke
Hopen dat het weer toch mee zit, volgens weeronline niet.
Als het maar gezellig is!
-
- Contacteer:
Cool dat je erbij bent J.P.
We hebben vaker een hoop water gehad en er nog wat van gemaakt(niet van het water) het water op de Redbull baan kun je er zo afvegen en we hebben een soort rij- planken(thanks Dennis) heb de wonderwaterpomp al in de auto liggen en de dirts zijn nog mooi hard.
Vandaag overdag zou het ook slecht weer zijn,maar hier in de Achterhoek was het prima .
Dus kom deze kant op we gaan er alles aan doen om er een party van te maken.
Opa.
We hebben vaker een hoop water gehad en er nog wat van gemaakt(niet van het water) het water op de Redbull baan kun je er zo afvegen en we hebben een soort rij- planken(thanks Dennis) heb de wonderwaterpomp al in de auto liggen en de dirts zijn nog mooi hard.
Vandaag overdag zou het ook slecht weer zijn,maar hier in de Achterhoek was het prima .
Dus kom deze kant op we gaan er alles aan doen om er een party van te maken.
Opa.
Ride S.F.A