Past de as?Don schreef:Heb dr nu al zin an!mtb arno schreef:zaterdag, regen , hagel , sneeuw , koud, rotweer dusXANonimous schreef:Hoe was het weer rond winterberg afgelopen weekend jongens?
Ik ben uiteindelijk niet geweest vanwege de slechte weersvoorspellingen, is het droog gebleven?
Gaan er overigens volgende week nog mensen naar Winterberg voor het laatste weekend?
zondag, mooi herfstweertje, muddy track maar met een mooi zonnetje.
Wordt zaterdag dus bier und Schnitzels.
nog eentje dan
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Lijkt mij een redelijk goede beslissing dat we niet zijn gegaan vorige week, wij gaan nu aankomend weekend voor het laatste weekendmtb arno schreef:zaterdag, regen , hagel , sneeuw , koud, rotweer dusXANonimous schreef:Hoe was het weer rond winterberg afgelopen weekend jongens?
Ik ben uiteindelijk niet geweest vanwege de slechte weersvoorspellingen, is het droog gebleven?
Gaan er overigens volgende week nog mensen naar Winterberg voor het laatste weekend?
zondag, mooi herfstweertje, muddy track maar met een mooi zonnetje.

En zaterdag met alle Nederlandse rijders naar de Alpenraus (of hoe schrijf je dat)??
Community: www.facebook.com/dutchdownhill
- Jean-Pierre
Wij braken de tent daar al af toen jullie nog met zijwieltjes fietste...Stillridingbmx schreef:Mag jij daar wel naar binnen ?Bart schreef:Mogen jullie daar wel naar binnen?XANonimous schreef: En zaterdag met alle Nederlandse rijders naar de Alpenraus (of hoe schrijf je dat)??
Dit weekend is dat niet anders.
SlapHappy
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Ik ben nu 14,5 jaar, dus nog 180 nachtjes en dan ben ik 15. Ik kom daar wel binnen toch? neem jij mij mee onder begeleiding anders, dan lukt het welBart schreef:Mogen jullie daar wel naar binnen?XANonimous schreef: En zaterdag met alle Nederlandse rijders naar de Alpenraus (of hoe schrijf je dat)??

Bart zal je echt meenemenXANonimous schreef:Ik ben nu 14,5 jaar, dus nog 180 nachtjes en dan ben ik 15. Ik kom daar wel binnen toch? neem jij mij mee onder begeleiding anders, dan lukt het welBart schreef:Mogen jullie daar wel naar binnen?XANonimous schreef: En zaterdag met alle Nederlandse rijders naar de Alpenraus (of hoe schrijf je dat)??
-
- Contacteer:
Deal! Ik heet zelf ook Bart dus kan ook gewoon zijn id lenen of niet :PMrtnrider schreef:Bart zal je echt meenemenXANonimous schreef:Ik ben nu 14,5 jaar, dus nog 180 nachtjes en dan ben ik 15. Ik kom daar wel binnen toch? neem jij mij mee onder begeleiding anders, dan lukt het welBart schreef: Mogen jullie daar wel naar binnen?
Het was sarcastisch bedoeldXANonimous schreef:Deal! Ik heet zelf ook Bart dus kan ook gewoon zijn id lenen of niet :PMrtnrider schreef:Bart zal je echt meenemenXANonimous schreef: Ik ben nu 14,5 jaar, dus nog 180 nachtjes en dan ben ik 15. Ik kom daar wel binnen toch? neem jij mij mee onder begeleiding anders, dan lukt het wel
-
- Contacteer:
Alle regels hierboven zijn sarcastisch bedoeltMrtnrider schreef:Het was sarcastisch bedoeldXANonimous schreef:Deal! Ik heet zelf ook Bart dus kan ook gewoon zijn id lenen of niet :PMrtnrider schreef: Bart zal je echt meenemen

Voor de oplettende kijker; ik heb mij niet op het forum gereigistreerd toen ik zeven jaar oud was.. toen was er nog niet eens internet

Het wordt in ieder geval een gezellige boel lijkt me morgen in de Alpenrausch
-
- Contacteer:
totally right!
Gaan er nog meer mensen morgenochtend die kant op?
Ik heb er in ieder geval zin in!
Gaan er nog meer mensen morgenochtend die kant op?
Ik heb er in ieder geval zin in!