dus je gaat niet naar je sollicitatiegesprek?fon-yi schreef:ik heb om 2 uur sollicitati gesprek en kom dan naar de bult
rijden bikepark groningen
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
- Apocalypse
- Arnetteman
ja zonder geld kun je ook geen mooie fietsen enz kopenfon-yi schreef:hahaha ja nou kan maar beter wel heen gaan als ik ooit nog geld wil zienArnetteman schreef:dus je gaat niet naar je sollicitatiegesprek?fon-yi schreef:ik heb om 2 uur sollicitati gesprek en kom dan naar de bult

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Pieter en zijn V10
Helm langs de band geschaafd.Pieter en zijn V10 schreef:Wat heb jij btw met je helm gedaan? Was een beste klapper of niet?
http://www.pinkbike.com/video/103967/
- Pieter en zijn V10
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Nee kwam van een drop af met te veel snelheid,lande zij waards met men hoofd keihard op de harde grond en toen hoorde ik krak.Heb er een milde hersenschudding aan over gehoudenMrtnrider schreef:Helm langs de band geschaafd.Pieter en zijn V10 schreef:Wat heb jij btw met je helm gedaan? Was een beste klapper of niet?

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Pieter en zijn V10
Nou ja daar heb je een helm voor op moet je maar denken.Trekrules schreef:Nee kwam van een drop af met te veel snelheid,lande zij waards met men hoofd keihard op de harde grond en toen hoorde ik krak.Heb er een milde hersenschudding aan over gehoudenMrtnrider schreef:Helm langs de band geschaafd.Pieter en zijn V10 schreef:Wat heb jij btw met je helm gedaan? Was een beste klapper of niet?.Had gelukkig men Leatt om anders had het nog slechter af kunnen lopen.
Sorry voor off-topic
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Giant Anthem 3 schreef:Misschien dat ik morgen nog even kom. Vandaag met de Northshore bezig geweest. Hij is weer te rijden.
uhm, zou het handig zijn dat wij 3 ook allemaal een schepje meenemen?
we hebben meer dan genoeg trails gebouwd dus weten wel ong. hoe het moet

dus, als je hulp nodig hebt

cheers
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Nou das natuurlijk altijd handig. Maar zit zelf niet in de organisatie. David (a.k.a. sneeuwpop) was erbij. Hij zit wel in de organisatie. Maar het gedeelde bij de Northshore kun je natuurlijk altijd wel verbeteren denk ik. Maar voor de zekerheid zou ik sneeuwpop ff een PB sturen.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Landing van drop-off in het midden moet zowiezo nog aangepast worden halve meter dichterbij), achterste gedeelte van de afzet is ooit weggefikt
(waarschijnlijk door hetzelfde TUIG dat de graafmachine ook had gesloopt).
Als je na dat stuk het paadje naar rechts volgt kom je via een klein houten bruggetje weer uit bij de off-camber bocht (kijk uit voor 4x-rijders!!!). Onderste gedeelte zal ook nog eens aangepast worden, maar voorlopig is het eerste gedeelte alweer te rijden.

Als je na dat stuk het paadje naar rechts volgt kom je via een klein houten bruggetje weer uit bij de off-camber bocht (kijk uit voor 4x-rijders!!!). Onderste gedeelte zal ook nog eens aangepast worden, maar voorlopig is het eerste gedeelte alweer te rijden.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€