vraag voor alle ns bikes kopers
Moderator:Beheerders
Ik zou graag een paar vraagjes stellen over jullie fiets want zelf vind ik er geen antwoord op.
-Ben je tevreden over je fiets?
-waar kun je deze fietsen allemaal kopen in Belgie?
-Ben je tevreden over je fiets?
-waar kun je deze fietsen allemaal kopen in Belgie?
- redoutterider
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
ik was zeer tevreden over m'n ns
alleen heb ik hem op een engelse site besteld : www.winstanleysbikes.co.uk
maar als je ze absoluut in Belgie wilt bestellen kun je wel terecht bij ABC fietsen
alleen heb ik hem op een engelse site besteld : www.winstanleysbikes.co.uk
maar als je ze absoluut in Belgie wilt bestellen kun je wel terecht bij ABC fietsen
ik heb mijn capital tweedehands gekocht op www.mtb-news.de
Staan nog een paar heb wel een week moeten wachten na de betaling maar heb er nog geen spijt van.
Staan nog een paar heb wel een week moeten wachten na de betaling maar heb er nog geen spijt van.
-
Volgende week kom alweer mijn 3e NS frame binnen, ben zeer zeker een groot fan van dit merk. Maar dat voel je pas als je er een bereden hebt. Testen die hap!
Het eerste frame heb ik om te proberen 2e hands gekocht. Heb het 2008 frame bij CRC besteld, en de laatste 2009 versie bij Bikemailorder.
Groeten,
Daan
Het eerste frame heb ik om te proberen 2e hands gekocht. Heb het 2008 frame bij CRC besteld, en de laatste 2009 versie bij Bikemailorder.
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
-
Ik heb via dp 2 jaar geleden een NS Bitch gekocht en heb daar anderhalf jaar lekker opgereden.
Ik heb nu een Sub van 2009 en die bevalt ook super! Ik heb overigens ook nog de oude Legeaters en die zijn echt luxe. Ik heb gister mijn nieuwe Rotary naven binnen gekregen en ben benieuwd of die ook zullen bevallen. Ik denk het haast wel want heb ook nog geen problemen gehad met NS!
Ik kan het in ieder geval aan raden!
Ik heb frame bij 100bike gekocht en de naven bij CRC.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Grtz!
Ik heb nu een Sub van 2009 en die bevalt ook super! Ik heb overigens ook nog de oude Legeaters en die zijn echt luxe. Ik heb gister mijn nieuwe Rotary naven binnen gekregen en ben benieuwd of die ook zullen bevallen. Ik denk het haast wel want heb ook nog geen problemen gehad met NS!
Ik kan het in ieder geval aan raden!
Ik heb frame bij 100bike gekocht en de naven bij CRC.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Grtz!
-