Oei, nu de boel opnieuw opbouwen, en een bike vriendelijke afhaal corner maken met friet enz. of houden ze nog steeds niet van bikers?schnitzer schreef:Net terug van een dagje winterberg. het nieuws van de dag, de bob haus is afgebrand op de nacht van vrijdag op zaterdag
Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
-
Ze houden wel van bikers (mits ze zich gedragen), nooit trubbles gehad daarzo!Plip schreef:Oei, nu de boel opnieuw opbouwen, en een bike vriendelijke afhaal corner maken met friet enz. of houden ze nog steeds niet van bikers?schnitzer schreef:Net terug van een dagje winterberg. het nieuws van de dag, de bob haus is afgebrand op de nacht van vrijdag op zaterdag
We hebben met een paar man komende woensdag uitgezocht om eens een dagje Wberg te doen. Nou lijkt het morgen en dinsdag flink te gaan regenen dus vraag ik me af of de tracks een beetje rap drogen daaro? En is the North Shore ook snel droog? (anders gesloten lees ik)
En weet iemand een eenvoudig hotelletje voor 1 nacht? url zou handig zijn zodat ik ff kan reserveren.
thanks!
En weet iemand een eenvoudig hotelletje voor 1 nacht? url zou handig zijn zodat ik ff kan reserveren.
thanks!
iets verder dan het park (5 min met de auto) zit een jeugdherberg
met koninginnendag een paar dagen gezeten niet veel luxe maar voor ongeveer 20 euro bed en ontbijt
http://www.hihostels.com/dba/hostels-Wi ... 597.en.htm
met koninginnendag een paar dagen gezeten niet veel luxe maar voor ongeveer 20 euro bed en ontbijt
http://www.hihostels.com/dba/hostels-Wi ... 597.en.htm
Ja, ik was er ook nog ff voor een paar uurtjes of zo....en verrek daar stonden twee gasten midden in de lijn op die laatste mud drop beneden te loeren hoe ze die toch moesten gaan doen.thomasmb schreef:Gistere weer een dagje naar Winterberg getrokken. Een goed weertje , alleen leek het of er 20 bussen vol 12 jarigen hadden gedropt daarzo...
Achja , in het midden van de downhill de weg versperren met een man of 5 is ook een kunst op zich zeker ? ( volgende keer toch maar weer Lac Blanc )
En het mooie was dat ik jouw erkende met die poser patat kop van je hahahaha.....
Dus niet klagen over gastjes van 12 jaar terwijl jezelf op de baan staat te blocken.

-
- Contacteer:
Hee beste man !mokumpje schreef:Ja, ik was er ook nog ff voor een paar uurtjes of zo....en verrek daar stonden twee gasten midden in de lijn op die laatste mud drop beneden te loeren hoe ze die toch moesten gaan doen.thomasmb schreef:Gistere weer een dagje naar Winterberg getrokken. Een goed weertje , alleen leek het of er 20 bussen vol 12 jarigen hadden gedropt daarzo...
Achja , in het midden van de downhill de weg versperren met een man of 5 is ook een kunst op zich zeker ? ( volgende keer toch maar weer Lac Blanc )
En het mooie was dat ik jouw erkende met die poser patat kop van je hahahaha.....
Dus niet klagen over gastjes van 12 jaar terwijl jezelf op de baan staat te blocken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je ogen had opengetrokken zag je dat ik helemaal rechts stond naast baan maar dat jij als een klootzak op een maat van me rijdt , je fiets wegtrekt en gewoon doorrijd zonder excuses

Wie is er dan triest , jij of ik

Gister weer eens die kant op geweest en heb me toch een mooi dagje gefietst!
Het was echt belachtelijk rustig voor een zonnige zondag wat resulteerde in geen wachttijden bij de lift, parkeergelegenheid zat en weinig rijders op de baan, waardoor het doorrijden wel redelijk wilde lukken.
Daardoor aan het eind van de dag wel last van mn vingers mja
Pieter en Roy van Team Billy Boy nog gezien, net als een paar gasten van Dirty Hill en iemand die bij de Mini DH in Apeldoorn in maart zn sleutelbeen brak, nu gelukkig weer helemaal heel. Het stikte trouwens van de Nederlanders, denk dat we in de meerderheid waren daar
Wilde nog wat gaan filmen maar we hebben gedurende de dag besloten dat fietsen toch vetter is. Filmen doen we wel weer eens als het wat drukker is.
Cheers!
Het was echt belachtelijk rustig voor een zonnige zondag wat resulteerde in geen wachttijden bij de lift, parkeergelegenheid zat en weinig rijders op de baan, waardoor het doorrijden wel redelijk wilde lukken.

Pieter en Roy van Team Billy Boy nog gezien, net als een paar gasten van Dirty Hill en iemand die bij de Mini DH in Apeldoorn in maart zn sleutelbeen brak, nu gelukkig weer helemaal heel. Het stikte trouwens van de Nederlanders, denk dat we in de meerderheid waren daar

Wilde nog wat gaan filmen maar we hebben gedurende de dag besloten dat fietsen toch vetter is. Filmen doen we wel weer eens als het wat drukker is.
Cheers!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Zoals ik al aangaf stond je in de lijn, dus helemaal rechts op het dropje en kon ik eigenlijk nog maar een kant op, en dus die maat van je beuken. Om mijn excuses dan nog aan te bieden lijkt mij dan wel ff iets teveel van het goede. Mijn punt was ook niet daarom, maar dat je andere mensen de schuld geeft van je eigen onbenul.thomasmb schreef:Hee beste man !mokumpje schreef:Ja, ik was er ook nog ff voor een paar uurtjes of zo....en verrek daar stonden twee gasten midden in de lijn op die laatste mud drop beneden te loeren hoe ze die toch moesten gaan doen.thomasmb schreef:Gistere weer een dagje naar Winterberg getrokken. Een goed weertje , alleen leek het of er 20 bussen vol 12 jarigen hadden gedropt daarzo...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je ogen had opengetrokken zag je dat ik helemaal rechts stond naast baan maar dat jij als een klootzak op een maat van me rijdt , je fiets wegtrekt en gewoon doorrijd zonder excuses![]()
En alles wat tussen het lint zit is naar mijn weten de baan, maar misschien denk U daar anders over.
Heerlijk dat Kinderberg

-
- Contacteer:
Oké oké , daar heb je een punt maar om dan ineens te gaan roepen van poserkopmokumpje schreef:Zoals ik al aangaf stond je in de lijn, dus helemaal rechts op het dropje en kon ik eigenlijk nog maar een kant op, en dus die maat van je beuken. Om mijn excuses dan nog aan te bieden lijkt mij dan wel ff iets teveel van het goede. Mijn punt was ook niet daarom, maar dat je andere mensen de schuld geeft van je eigen onbenul.thomasmb schreef:Hee beste man !mokumpje schreef: Ja, ik was er ook nog ff voor een paar uurtjes of zo....en verrek daar stonden twee gasten midden in de lijn op die laatste mud drop beneden te loeren hoe ze die toch moesten gaan doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je ogen had opengetrokken zag je dat ik helemaal rechts stond naast baan maar dat jij als een klootzak op een maat van me rijdt , je fiets wegtrekt en gewoon doorrijd zonder excuses![]()
En alles wat tussen het lint zit is naar mijn weten de baan, maar misschien denk U daar anders over.
Heerlijk dat Kinderberg![]()
![]()
![]()

En er is ene verschil tussen een lijn bekijken of gewoon als een dombo met je maatjes staan " jammen " int midden van een track

-
Dat van die "patat kop" was maar een grapje, maar dat je een poser bent mag toch wel gezegd worden of niet?thomasmb schreef:Oké oké , daar heb je een punt maar om dan ineens te gaan roepen van poserkopmokumpje schreef:Zoals ik al aangaf stond je in de lijn, dus helemaal rechts op het dropje en kon ik eigenlijk nog maar een kant op, en dus die maat van je beuken. Om mijn excuses dan nog aan te bieden lijkt mij dan wel ff iets teveel van het goede. Mijn punt was ook niet daarom, maar dat je andere mensen de schuld geeft van je eigen onbenul.thomasmb schreef: Hee beste man !
![]()
![]()
Wie is dan het kind ?
En er is ene verschil tussen een lijn bekijken of gewoon als een dombo met je maatjes staan " jammen " int midden van een track

- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Ben ik zeer zeker , vind het erg dat ik niet zo stoer ben als joumokumpje schreef:Dat van die "patat kop" was maar een grapje, maar dat je een poser bent mag toch wel gezegd worden of niet?thomasmb schreef:Oké oké , daar heb je een punt maar om dan ineens te gaan roepen van poserkopmokumpje schreef: Zoals ik al aangaf stond je in de lijn, dus helemaal rechts op het dropje en kon ik eigenlijk nog maar een kant op, en dus die maat van je beuken. Om mijn excuses dan nog aan te bieden lijkt mij dan wel ff iets teveel van het goede. Mijn punt was ook niet daarom, maar dat je andere mensen de schuld geeft van je eigen onbenul.
![]()
![]()
Wie is dan het kind ?
![]()
![]()

howkeemokumpje schreef:Ik heb helemaal geen problemen met kinderberg, was toevallig in de buurt. Maar die fout zal ik niet meer maken om daar in het weekend te gaan biken.xRemcox schreef:Als je er zulke problemen mee hebt, wat heb je er dan te zoeken?mokumpje schreef:Heerlijk dat Kinderberg![]()
![]()
![]()

-
- cyberhawk
- Contacteer:
dus ...?
behalve erover te zeuren melden jullie ook niet echt veel in je post..
ik heb ook wel eens stil gestaan op de track.. maar dat doe je maar een keer meestal..
en dan niet//nooit meer.....
dat je ff stil staat bij een drop vind ik niet meer dan heel erg logisch..
het is ook een teken van gezond verstand...
behalve erover te zeuren melden jullie ook niet echt veel in je post..

ik heb ook wel eens stil gestaan op de track.. maar dat doe je maar een keer meestal..
en dan niet//nooit meer.....
dat je ff stil staat bij een drop vind ik niet meer dan heel erg logisch..
het is ook een teken van gezond verstand...