sherlock schreef:BiKeRbOi schreef:Spank Tweet Tweet IS een blkmrkt, alleen dan hebben die flikkers van Spank em gejat
Uhmmmm, nee.....
Black Market werd bij S&M gemaakt. Die doen dat niet meer en de Riots zijn nu dus in productie bij Spank. Dat is niet jatten, dat is slim kopen.
onzin, riot is de taiwanese versie van de mob en wordt in taiwan (ja echt) door een of andere framebouwer gemaakt, niet door spank in duitsland.
--------------------------------------------------------------------------------
gequote uit tubagra topic:
BLKMRKT heeft NIKS met Tubagra te maken
Van het weekend was Carter Holland ook in NYC bij Thrash Bike, dus ik vroeg het hem ff hoe het zat.
Hij antwoorde: Tu-watte???? Nooit van gehoord. Hij vertelde me ook dat als hij er iets mee te maken heeft hij er sowieso een BLKMRKT logo op laat zetten.
Ook vertelde hij me over de Spank Tweet Tweet frame (ik vroeg het aan em, was benieuw hoe het zat aangezien het precies hetzelfde frame is als de Riot en je overal leest dat Carter het heeft ontworpen voor Spank), dat Spank hun duitse distributeur was, maar dat hij hun heeft ontslagen, maar Spank heeft wel toegang kunnen krijgen tot alle gegevens van de Riot frame, en ze hebben em toen gewoon letterlijk gekopieerd.
Alle design, al het getest, al die moeite die Blkmrkt erin heeft gestopt hebben zij gewoon opgestuurd naar Taiwan en het na laten maken. Trieste shit van Spank, ik ga iig niks meer van hun kopen als ze zo triest doen...
Oja, de reden dat Blkmrkt met de Riot kwam, en dat ie in Taiwan is gemaakt, is vooral verkoop in Europa. De import kosten en alle overige kosten die erbij komen uit de VS kosten zo veel dat het uiteindelijk te duur wordt in Europa voor de meeste mensen.
Daarom heeft hij een 2e lijn laten maken vanuit Taiwan.
En voor de mensen die benieuwd zijn over de vorken van Blkmrkt, de Contraband is overgenomen door S&M (de S&M Pitchfork).
Blkmrkt maakt nog wel de Tech9 vork, die in 9mm, 14mm en 20mm uit zal komen.
De Contraband frame wordt in mijn ogen maar op kleine schaal gemaakt, er worden er wereldwijd maar 400 van verkocht. Gekeken naar hoeveel mensen em willen hebben zal die volgens mij snel uitverkocht zijn.
.......Ff wat betrouwbare facts over Blkmrkt